StockholmsSnurren lör 27 aug 2005!

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Man bugar och bockar för en trevlig snurr! Hurra för Rapido!

Vår lilla grupp bestod av MadHonda, Roller, DanTheMan, Stockel, Ulrica samt Fredde. Fredde hade dagen till ära tagit sin fars BMW, så han kunde skjutsa med stil. Bra kille!
Efter Snurren, blev det kalas hemma hos mig, där anslöt även Davo (tack för skjutsen, stackars bil dock). MadHonda prioriterade bort vår lilla grupp, pratade om att familjen var viktigare än oss att umgås med = dålig bortförklaring på att hon tycker att vi är dumma i huvudet. Men vi drack oss modiga iaf, så vi vågade gå upp till de tuffa killarna och tjejerna på Rapido, och mottaga alla våra piser som vi trode väntade på oss. Men se den gubben gick inte, vi vann ingenting! Håller med Mattias, något är skumt!
Besvikna lämnade vi Rapido och rammlade ner på byn. Efter ett par timmar i dimman på Snaps och ett par BOMB-repor på dansgolvet, så tappade vi bort varandra. Jag och DanTheMan gjorde utflykt till Café Opera och attackerade spriten lika hårt som kurvorna under dagen. När Cafét började kännas som gammal beprövad mark, rullade vi ner på East. Se på f-n det fanns sprit och kvinnor även där. Efter det är det rätt tomt, men det löser sig nog. :tummenupp
 

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
Mattias skrev:
:6surkart Min dag då:

Jag åkte hem och släppte fet-hondan på trottoaren och gick in och tog på mig mina bästa gåbortskläder, eftersom jag hade tänkt vinna. Det sprack, för de där &%#?! Ignajtarna förstörde allt. Nån manipulerade säkert resultaten. :mad:

Jag fick alltså inte ett skit, förutom diarré av alla gratis chokladbollar. :gnissla


Tack till Rapido, inget tack till rättar-tjejen som inte manipulerade resultaten till min fördel. :6surkart

Vadå inget tack till tjejen som rättade. Hon gjorde ju ett kanonjobb tycker jag personligen.
Men jag kan ju förstå om det är tungt för alla Stockholmare att det kommer en lantis från Eskilstuna och tar hem priset när en del av frågorna va om Sthlm.. :banana :banana :banana

Tack Rapido för ett grymt arangeman så ses vi nästa år igen!
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Att jag inte varit med tidigare och kört.. igår bangade jag sporthojsfest för att få köra lite sthlmssnurr och det är absolut inget jag ångrar.
Superkul att träffa så mycket folk och få vara ute och köra med klubben.
Har ju inte blivit så mycket gatåkande iår till förmån för RR.en

Sen att vi blev största klubben var riktigt skoj det också samt att Lasse kammade hem första pris! :rock

Tack Benkar och Rapido för en kanondag, jättebra ordnat med allting och schyst att ni bjussade på fika vid målgången.
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Ett stort tack även detta år till Rapido och Benkar för en trevlig snurr och ännu trevligare efterföljande kväll :tummenupp
Tyvärr så var jag ju tvungen att ikläda mig yrkesrollen en timme :nurse ,för att hjälpa stackars Johannes som hade kört av. Inser nu varför jag alltid kör omkring med ett förstaförbands-kit i hojen, den här gången kom det väl till pass.
För att ligga där med en öppen fraktur som blodet pulserade ut genom så var han förvånadsvärt lugn, vi snackade olycksstatistik, hojar och smällde mygg tillsammans :tummenupp

Hoppas att du kryar på dig snart Johannes och att det läker snabbt!!
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Men var är bilderna? Inte för att jag är med på nån av dom, antagligen. För snabb, serni.
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Mattias skrev:
Men var är bilderna? Inte för att jag är med på nån av dom, antagligen. För snabb, serni.

Bilder på gång, någon dag... Tror jag missade få med dig på någon bild, tänkte ta en på dig när du skulle dra från starten, men då hade du redan dragit.... :gnissla

/B
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Mattias skrev:
Men var är bilderna? Inte för att jag är med på nån av dom, antagligen. För snabb, serni.

Men vänta... hittade en bekant ryggtavla, om jag inte tar helt fel, så... :tungan

/B
 

Bifogat

  • polis.jpg
    polis.jpg
    134.7 KB · Visningar: 183

Weber

WTF
Gick med
19 Feb 2005
Ort
Vid Nackamasten
Hoj
BMW s1000rr, CBR1000RR 08, DKV200RT
Stark skrev:
Jag har precis pratat med Pontus och vill förmedla lite info om "våran" olycka igår. Pontus låg på SöS över natten för observation. Inga blödningar eller frakturer enligt röntgen.

Vi tog följe på två Roslagsraketer i början av snurren och trivdes bra i vår fyrmannagrupp som höll gott tempo. En del hakade på och ibland var vi ganska många i gruppen. Det var kul.
Efter kontroll 3 hinner vi åka en bit och vi kommer till ett gäng kurvor där krön, grus och höger får Pontus släpp och synar backen. Nog om det, Grabben mår bra.

Tackar Ove för hjälp med bärgning och "Blackbirdkillen" (uppfattade inte ditt namn PM:a mig) för bra tempo. Och Benkar/Rapido Mc såklart, Som vanligt bra genomfört :tummenupp
/thomas

Shit happens, men jag ska inte gnälla då jag kom undan helskinnad och med några minnesluckor. Jag vill framförallt passa på att tacka Thomas(Stark), Ove och "Blackbirdkillen" för er insatts för att få hem mig och min hoj. Då jag inte riktigt var på "topp" (läs minneslucka) när ni bärgade hem mig så ber jag Ove och "Blackbirdkillen" skicka ett pm så att jag kan vid ett lämpligt tillfälle bjuda er på en öl eller två.
 
Last edited:

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Weber skrev:
Shit happens, men jag ska inte gnälla då jag kom undan helskinnad och med några minnesluckor. Jag vill framförallt passa på att tacka Thomas(Stark), Ove och "Blackbirdkillen" för er insatts för att få hem mig och min hoj. Då jag inte riktigt var på "topp" (läs minneslucka) när ni bärgade hem mig så ber jag Ove och "Blackbirdkillen" skicka ett pm så att jag kan vid ett lämpligt tillfälle i bjuda er på en öl eller två.

Har PMat lite med dig mfl, är tvärtrist att det inte gick bra för dig och Johannes kring att ta er runt Snurr-slingan. Det var IOFS 227 hojar ute och Snurrade på runt 20 mil krokväg, borde med lite tur ha kunnat gått bra till 100%, men samtidigt risk för att det kan gå lite fel med tanke på hur många hojar det var.

Är som sagt väldigt trist med era utflykter, men är samtidigt glad över att det inte hände något värre.

/B
 

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Ort
Västerort
Hoj
såld
Vart (exakt) körde ni ?

Givetvis missade man ju körningen helt..
Men ni verkar haft en trevlig tur och det vore kul att se vilka vägar ni körde.

:tummenupp
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
benkar skrev:
Citat:
Inskickat av Victor
Dan the man gjorde tydligen en rolig grej han med men det får han dra.



Hörde något rykte, vi får kanske inrätta en stödgrupp, lite stödsamtal och så....

/B

Mjoo... DTM är nog inte lika stöd-dig längre.
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
RoLLER skrev:
Mjoo... DTM är nog inte lika stöd-dig längre.

Nää....är man sådär klantig, så har man fan ingen rätt att vara stöddig..!! :tungan

Tur som var, att det gick bra i alla fall.!!

Och TACK Rapido-Benkar för en härlig Snurr, och såklart tack till mitt snurriga sällskap. Alltid lika trevligt att köra i erat tempo.!! :tummenupp

Tjing!

//Madelene
 

Ulfis

aka Retep
Gick med
13 Oct 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
VFR800 -08, CBR600 -96
RoLLER skrev:
Mjoo... DTM är nog inte lika stöd-dig längre.

Vafan är det för hoj utan skydd? Inte ens min 10år gamla hoj kan man göra så med. Men det kanske var centralstödet som var nere :D :D :D
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
RoLLER skrev:
Mjoo... DTM är nog inte lika stöd-dig längre.

DTM behöver kanske en Stöd-person? Du ställer väl upp RoLLER?

Det här med stöd på R1 verkar jobbigt, svåra fälla ut, svåra fälla in...... :3freak

/B
 

Bifogat

  • stod.jpg
    stod.jpg
    132.2 KB · Visningar: 183

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
benkar skrev:
Det här med stöd på R1 verkar jobbigt, svåra fälla ut, svåra fälla in...... :3freak

/B

:lol :rofl

Dina PS kunskaper och dina kommentarer e en klass för sig! :D

Kirra upp mer bilder nu Benkar, folket väntar! :banana

Och ett STORT tack för ennu en Snurr, och ännu en grillfest! Har kört det här hojdarevenemanget 3 år på raken nu men ändå inte vunnit ett skit! :huvet Kan man säga att Ulrica vann en tallrik med korvar? :)

Du vet att jag e me 2006.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top