Mattias skrev:Min dag då:
Jag åkte hem och släppte fet-hondan på trottoaren och gick in och tog på mig mina bästa gåbortskläder, eftersom jag hade tänkt vinna. Det sprack, för de där &%#?! Ignajtarna förstörde allt. Nån manipulerade säkert resultaten.
Jag fick alltså inte ett skit, förutom diarré av alla gratis chokladbollar.
Tack till Rapido, inget tack till rättar-tjejen som inte manipulerade resultaten till min fördel.
Mattias skrev:Men var är bilderna? Inte för att jag är med på nån av dom, antagligen. För snabb, serni.
Mattias skrev:Men var är bilderna? Inte för att jag är med på nån av dom, antagligen. För snabb, serni.
Stark skrev:Jag har precis pratat med Pontus och vill förmedla lite info om "våran" olycka igår. Pontus låg på SöS över natten för observation. Inga blödningar eller frakturer enligt röntgen.
Vi tog följe på två Roslagsraketer i början av snurren och trivdes bra i vår fyrmannagrupp som höll gott tempo. En del hakade på och ibland var vi ganska många i gruppen. Det var kul.
Efter kontroll 3 hinner vi åka en bit och vi kommer till ett gäng kurvor där krön, grus och höger får Pontus släpp och synar backen. Nog om det, Grabben mår bra.
Tackar Ove för hjälp med bärgning och "Blackbirdkillen" (uppfattade inte ditt namn PM:a mig) för bra tempo. Och Benkar/Rapido Mc såklart, Som vanligt bra genomfört
/thomas
Weber skrev:Shit happens, men jag ska inte gnälla då jag kom undan helskinnad och med några minnesluckor. Jag vill framförallt passa på att tacka Thomas(Stark), Ove och "Blackbirdkillen" för er insatts för att få hem mig och min hoj. Då jag inte riktigt var på "topp" (läs minneslucka) när ni bärgade hem mig så ber jag Ove och "Blackbirdkillen" skicka ett pm så att jag kan vid ett lämpligt tillfälle i bjuda er på en öl eller två.
tjockisbulle skrev:Vart (exakt) körde ni ?
benkar skrev:Citat:
Inskickat av Victor
Dan the man gjorde tydligen en rolig grej han med men det får han dra.
Hörde något rykte, vi får kanske inrätta en stödgrupp, lite stödsamtal och så....
/B
RoLLER skrev:Mjoo... DTM är nog inte lika stöd-dig längre.
benkar skrev:Det här med stöd på R1 verkar jobbigt, svåra fälla ut, svåra fälla in......
/B
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |