Stoppljuset från helvetet

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Ort
BORÅS
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Hur gör man om man har en alu/kolfiber/titan/plast hoj då? om den registrerar metal, hum ja du man får la snält vänta tills de slår om eller vänta tills man tycker att de e min tur nu o åka :)
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
vaddå? stannar ni bara för det e rött ljus???
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
När jag åker till jobbet på morgonen, 3.30, så skiter jag fullständigt i rödljusen.

Det är inte många människor i den här världen som är så dum så att dom är vaken vid den tiden, och dom som faktiskt är vaken sitter väl o spelar WoW eller nåt...

Det finns en liten grej att köpa som stör det elektromagnetiska fält som känner av när det kommer bilar.

Jag ska se o´m jag hittar igen den.
 

mrcuz

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 660 -04
När jag åker till jobbet på morgonen, 3.30, så skiter jag fullständigt i rödljusen.

Det är inte många människor i den här världen som är så dum så att dom är vaken vid den tiden, och dom som faktiskt är vaken sitter väl o spelar WoW eller nåt...

Det finns en liten grej att köpa som stör det elektromagnetiska fält som känner av när det kommer bilar.

Jag ska se o´m jag hittar igen den.

:tummenupp
hade varit kanon
 

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Ort
Kungligt
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Äh...jag kör! Då slipper jag bli förbannad i onödan. Om det är tillräckligt ofta folk gör så kanske vv justerar känsligheten, LR??
 

Nickeluring

Lurig som få...
Gick med
29 Jun 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Såld! :(
Man får inte framföra ett fordon mot rött eller gå mot rött!

Bull!
Fungerar inte ljusen ska man använda sitt omdöme och försiktigt köra ut när det är fritt. Hände mig när jag var på väg till uppkörningen. Efter ca 3 minuter sa körläraren till mig att köra.
Vad tror du man skulle göra annars? Stanna o stirra på rödlyset tills man svälter ihjäl eller?
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ok. Dom har jag missat. Hur ser dom ut?:va

De brukar vara nedfrästa i spår som går på diagonalen över körbanan. Om det inte är nyasfalterat brukar spåren synas. Ställ dig mitt över dessa så brukar det slå om fort. Det vanligaste är att våra korta hojar stannar för långt fram, då får man vänta...

Mvh
J
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
men de finns även ljuskännsliga trafikljus blinka med helljuset å de slår om långt innan ni kommit fram...
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Om det nu inte är fuckyou-mycket trafik så är det ju bara att se sig för och sen köra.

Nej, men man får inte köra för fort heller.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Nej, det är skottpengar på dem. De kör verkligen lika illa i alla städer. ALLA!

Näe, inte riktigt lika illa, dom är ännu sämre i storstäderna.

Kan man inte bokstavera till adressen så att dom kan knappa in den på GPS'en är det lika bra att man kör själv...
 

YZF R6

Värst av alla
Gick med
29 Dec 2005
Ort
Munkedal
Hoj
R6 -06
Bull!
Fungerar inte ljusen ska man använda sitt omdöme och försiktigt köra ut när det är fritt. Hände mig när jag var på väg till uppkörningen. Efter ca 3 minuter sa körläraren till mig att köra.
Vad tror du man skulle göra annars? Stanna o stirra på rödlyset tills man svälter ihjäl eller?

Nu e de så att trafikljusen funkar precis som dom ska, det är bara de att alla har ju alu-ramar som kör sporthoj och då blir det problem.

Ja skiter i vilket men så e de!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top