vaddå? stannar ni bara för det e rött ljus???
När jag åker till jobbet på morgonen, 3.30, så skiter jag fullständigt i rödljusen.
Det är inte många människor i den här världen som är så dum så att dom är vaken vid den tiden, och dom som faktiskt är vaken sitter väl o spelar WoW eller nåt...
Det finns en liten grej att köpa som stör det elektromagnetiska fält som känner av när det kommer bilar.
Jag ska se o´m jag hittar igen den.
Man får inte framföra ett fordon mot rött eller gå mot rött!
Ok. Dom har jag missat. Hur ser dom ut?
Det är ett lagbrott, gående e trafikanter, då gäller trafikreglerna!
men de finns även ljuskännsliga trafikljus blinka med helljuset å de slår om långt innan ni kommit fram...
men de finns även ljuskännsliga trafikljus blinka med helljuset å de slår om långt innan ni kommit fram...
Det där är en myt som varenda taxichaffis tror på.
OT-fråga: Varför kör taxichaufförer så jävla illa? Jag vill DÖDA dom. Är det straffbelagt?
Nej, det är skottpengar på dem. De kör verkligen lika illa i alla städer. ALLA!
Bull!
Fungerar inte ljusen ska man använda sitt omdöme och försiktigt köra ut när det är fritt. Hände mig när jag var på väg till uppkörningen. Efter ca 3 minuter sa körläraren till mig att köra.
Vad tror du man skulle göra annars? Stanna o stirra på rödlyset tills man svälter ihjäl eller?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|