Självdrag och handikappanpassat.
Det blir ju inte mycket till inlägg/film?Jag hade ju satt en tamp i busken och i dragkroken och kört upp med bilen.
I o f s inte lika kul kanske.
Jag hade ju satt en tamp i busken och i dragkroken och kört upp med bilen.
I o f s inte lika kul kanske.
Nu är vi där igen!!!!!!!!! Armeringsjärn/ svetsbar ???. Sen när du svetsar dubb lägg en sträng rakt uppifrån sen lägger du en med pinnen vinklad ca 70-75%På riktiga brädgårdar klipper man själv
6m för 52 spänn tyckte jag var ett fynd, visste inte om dom sålde valfri längd så jag tog en hel
32 pinnar nu fastsmälta, kontrollbankade och dom som inte svara med rätt klangKlonk fick sig en omgång till.. 3-4st
Hoppas den blir precis lagom arg och den är vändbar för den som inte listat ut det Verktygslöst är målet, inte dags för motivlackering jag inte behärskar riktigt ännu men imorgon blir den första riktiga provkörningen. Arbetsdagen fick ta slut om jag ska få i mig någon middag, två sorters köttfärssås utlovas det.
Ny svetshjälm.. hjälm? I.a.f. det behöver jag, helvete vad min billiga bråkar i mörkret och även annars ibland.
Träna träna 10 min sen kan du?
Den här verkar phet men inte lyckats hitta något vettigt pris på den ännu..
Man vill alltid svelda bättre lixom.
Gott första försök åtminstone.
Jo precis, det börja med att jag kika lite på vad sådant metallskrot kostar hemmavid och det är ju ett skämt, då tog det fart att bygga något eget och bättre = harv och sladd i ett.
Har även kapat upp kedjor som jag tänkt komplettera med men inte provkört dom ännu.
Börjar väl på 10K för enklaste skräpet som inte är något att ha. Inget stort behov av djup men visst kan marken/gruset/hagarna vara mer eller mindre hårda men då justerar jag nog i första hand detta med vikt på "min" konstruktion. Egenvikten är dock ganska rejäl så inte varit ett problem ännu.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|