Mhmmm. Du har en poäng.....
Och en cykel är lätt. Den kan man hänga i en krok i taket eller på väggen så att den inte tar upp någon golvyta.
Se så, öppna plånboken nu
Mhmmm. Du har en poäng.....
Och en cykel är lätt. Den kan man hänga i en krok i taket eller på väggen så att den inte tar upp någon golvyta.
Craft är min givna favorit, visserligen har jag bara tighta saker och bib, men dom håller bra, >1000 mil ur ett par byxor är ju inga problem, kostar inte fantasisummor och passar min kropp braVilka fabrikat på cykelbyxor är ok? Behöver både shorts(helst baggy) och långa.
Alltså inte bäst och dyrast utan ok, nåt man hittar billigt på tex ebay men som inte går sönder direkt.
Jag har ett par baggy Fox som hängt med i några år av sporadiskt användande nu utan problem. Jag har ett par B*Twin (från Decathlon, kostade 150kr på rea) som lite förvånande har hängt med ett par år utan att gå sönder.Vilka fabrikat på cykelbyxor är ok? Behöver både shorts(helst baggy) och långa.
Alltså inte bäst och dyrast utan ok, nåt man hittar billigt på tex ebay men som inte går sönder direkt.
Vilka fabrikat på cykelbyxor är ok?
Det följde inte med några såna till dina Fox då? Till mina Fox Ranger följde det med ett par "liners". Tunna stoppade cykelbyxora som passa under utan att vara i vägen.Har ett par baggy Fox shorts och sedan tidigare och kan inte klaga på dom mer än att dom inte växt i takt med min rumpa.
Men dels börjar det bli kallare och dels är det bra med ombyte när man tvättar. Hittade en billig lösning som jag bestämde mig för att testa. Nämligen stoppade cykelkalsonger. Så kan jag använda dom tillsammans med mina andra träningsbyxor, både korta och länga.
Vet man vilken storlek man ska ha så ska man hålla koll på Pearl Izumis hemsida med lite jämna mellanrum. Emellanåt rear de ut någon kollektion de lägger ner. Och då ordentligt nedsatta priser. En kompis hade flax och köpte ett par långbenta bib för ett par hundra för ett par år sedan.Pearl Izumi har de på cykloteket iaf och om man kan köpa på rea så är de vettigt prissatta
Det följde inte med några såna till dina Fox då? Till mina Fox Ranger följde det med ett par "liners". Tunna stoppade cykelbyxora som passa under utan att vara i vägen.
Vet man vilken storlek man ska ha så ska man hålla koll på Pearl Izumis hemsida med lite jämna mellanrum. Emellanåt rear de ut någon kollektion de lägger ner. Och då ordentligt nedsatta priser. En kompis hade flax och köpte ett par långbenta bib för ett par hundra för ett par år sedan.
Flanera mot samtiden! 6 minuter in.
7 minuter in kommer lycramänniskorna!
https://sverigesradio.se/avsnitt/1148916
Folk verkar reta sig på ALLT som har med cyklister att göra Jag har tex aldrig upplevt att bilister tutar eller sprutar spolarvätska när jag går längs med en väg, men det är något jag upplever som cyklist i princip varje dag. Och tvärt om, folk skulle ju aldrig drömma om att vingla runt mitt på en landsväg, men att gå mitt i cykelbanan, det bekymrar dom inte, istället blir dom kränkta när man plingarDet är en av sakerna jag är mest irriterad på när det skall diskuteras folk på cykel. Att dessa har cykelkläder på sig. Att alla som löptränar har kläder för löpning på sig är det inte samma frustration runt.
Ulf Andersson skrev:Ulf Andersson var handläggare i ärendet när den nya lagen om mobilförbud i bilar skulle tillsättas. Han skriver i ett mejl till DN att det inte fanns någon anledning att lagstifta mot mobilförbud för cyklister eftersom man utgick från en EU-konvention från 1968 som inte nämnde något om detta. Det har heller inte funnits någon diskussion om det.
Sommartid ser man också obehagligt många som både går och cyklar och kollar på film samtidigt
Äh, att en majoritet är ute och cyklar i största allmänhet är väl inget nytt?Just den trippelkombinationen kan jag inte låta bli att bli lite smått imponerad av
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|