En sån där är jag också spekulant på om jag ni inte går hela vägen med en Komodo-grej och utekök.Nu ska det grillas ?
View attachment 470359
Verkar vara väldigt funktionell.
?
En sån där är jag också spekulant på om jag ni inte går hela vägen med en Komodo-grej och utekök.Nu ska det grillas ?
View attachment 470359
Lite avundsjuk när jag ser en riktig rök. Vilken temp har du när du röker?Inte grill per se, men gott lär det bli.
View attachment 471408View attachment 471409
View attachment 471410
(ölen är redan)
Beror på vad man röker, men oftast så pratar vi ju lägre temperatur desto bättre.Lite avundsjuk när jag ser en riktig rök. Vilken temp har du när du röker?
Jag rengjorde brännar-hålen några ggr på min gamla.Min weber Genesis 2 verkar ha tappat toppeffekten.
När den varit igång på full värme på 3 bränner så bränner jag inte handen direckt jag sätter den 1-2cm över gallren.
Det är nästan svårt att få till yta på maten.
Har bytt gasolflaska men bekymret kvarstår. Kör på Byggmax-gasol.
Hade ur allt ned till brännarna och spolade/rengjorde, ingen skillnad.
Är det”brännarrören” som behöver rengöras? Eller byta regulator (kom jag på nu när jag skrev.)
Jag har helt nya brännare på min 15 år gamla Summit men den är ändå lite klen trots full flaska. Jag tror regulatorn har gjort sitt och tänker byta upp mig till en som dessutom lämnar lite högre tryck än standard.Min weber Genesis 2 verkar ha tappat toppeffekten.
När den varit igång på full värme på 3 bränner så bränner jag inte handen direckt jag sätter den 1-2cm över gallren.
Det är nästan svårt att få till yta på maten.
Har bytt gasolflaska men bekymret kvarstår. Kör på Byggmax-gasol.
Hade ur allt ned till brännarna och spolade/rengjorde, ingen skillnad.
Är det”brännarrören” som behöver rengöras? Eller byta regulator (kom jag på nu när jag skrev.)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|