Det är ju svårt det där med bilder. Jag invigde pelletsmokern igår med 8 timmars beef ribs och baby back+spareribs från ibericogris som fick gå 4 timmar. Sjukt gott även om beef ribsen kunde fått gå en timme till för optimal mörhet.Nu är jag mätt och ska försöka läsa ett kapitel om jag kan hålla ögonen öppna.
Inga bilder!
Ugnsstekte en halv älgfile igår, och skulle ju resterandes grillas idag.
Skivade upp i 5 skivor, saltade, svartpepprade gjorde klart gratängen, salladen och beställde en pepparsås.
Sen på med majsen 5 minuter varpå köttet fick gå 2.30 /sida på två av bitarna, och resterande gick 3 min på andra sidan. Sen vila 10 min innan matdags.
Nu är jag mätt och ska försöka läsa ett kapitel om jag kan hålla ögonen öppna.
Inga bilder!
Skärpning!Det är ju svårt det där med bilder. Jag invigde pelletsmokern igår med 8 timmars beef ribs och baby back+spareribs från ibericogris som fick gå 4 timmar. Sjukt gott även om beef ribsen kunde fått gå en timme till för optimal mörhet.
Ny grill och 8 timmar och ändå lyckades jag inte ta en enda bild till tråden. Det är bara för dåligt men jag tänker inte på att dokumentera när jag lagar mat.
Vad blev det för smoker i slutändan, en Traeger?Det är ju svårt det där med bilder. Jag invigde pelletsmokern igår med 8 timmars beef ribs och baby back+spareribs från ibericogris som fick gå 4 timmar. Sjukt gott även om beef ribsen kunde fått gå en timme till för optimal mörhet.
Ny grill och 8 timmar och ändå lyckades jag inte ta en enda bild till tråden. Det är bara för dåligt men jag tänker inte på att dokumentera när jag lagar mat.
Ingående avhandling förväntas!Japp. En Ironwood XL.
Fan vad gött!Japp. En Ironwood XL.
Mina ribs går alltid minst 12h. Helst 16-17. Men upp till 90-95grader.Det är ju svårt det där med bilder. Jag invigde pelletsmokern igår med 8 timmars beef ribs och baby back+spareribs från ibericogris som fick gå 4 timmar. Sjukt gott även om beef ribsen kunde fått gå en timme till för optimal mörhet.
På vilket sätt lyfter fastighetsskatten smaken?Rökte lite påsklax.
Fick ligga med tunt täcke av salt och fastighetsskatt i natt.
Sköljde av den i fm och rökte nu i 25 min till 55 grader.
Autokorrekt leker sitt eget liv...På vilket sätt lyfter fastighetsskatten smaken?
Blev sjukt bra faktiskt!Rökte lite påsklax.
Fick ligga med tunt täcke av salt och farinsocker i natt.
Sköljde av den i fm och rökte nu i 25 min till 55 grader.
Kör du på med carnivore?Blev sjukt bra faktiskt!
Ja, hur bra som helst.Kör du på med carnivore?
Nu när du isf kört ett tag, hur mås det.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|