Vad tyckte du om den? Jag tyckte kryddningen var under all kritik!Kör en ”flapsteak” från Dalsjöfors strax. Nån med eld-smak?
Kör bbq-bönor till:
Med bacon och några fefferonis i.BBQ Baked Beans
javligtgott.se
En långburk före maten, kanske en kort till maten.
Jag spetsade den med både bacon och feferoni (om det nu är kryddor…).Vad tyckte du om den? Jag tyckte kryddningen var under all kritik!
Sweet!Jag tjackade en pelletsgrill häromdagen! Någon som vill komma med tips? Har gjort kycklinglår två gånger och fläskfilé en gång. Mums! Och så enkelt!
Lite som nyfångad harr eller bäcköring, vansinnigt gott.Förslag på sidedish. Variant på Torsk i folie.
Skivad potatis, smör, flingsalt, oregano( valfria kryddor) ä, lök, körsbärstomater.
Knåda ihop till ett paket och ställ åt sidan i grillen.
Snabbt, enkelt och gott.
Det går att få bra konsistens på haloumi!Har väl egentligen aldrig varit ett fan av halloumi, men det är ju så jäkla många som hyllar baconlindad sådan så jag kände mig tvungen att testa.
Lite szechuanpeppar och salt och sen rulla in bara, såg ut som att där var någon form av krydda på skiten redan också.
Jag är fortfarande inte ett fan, tycker halloumin i sig är sjukt smaklös och konsistensen är som att tugga på en gammal vattenslang.
Körde det ändå samtidigt som lax på rökplanka så där fanns en viss (trevlig!) extra smak i det hela, men det funkar ändå inte alls för mig.
Det blir fortfarande 0/5 klotgrillar från min sida.
Det är nog anledningen då.Det går att få bra konsistens på haloumi!
Normalt är ju typ skosula (gummistövel), men sist vart det faktiskt riktigt mumma.
Hemligheten verkar vara low & slow, samt rikligt med fett.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|