Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Aha, så att läsa boken på egen hand är inget konstigt utan något man får göra oavsett, men ifall man väljer att följa upp självstudierna med en studiecirkel för att sammanfatta, gå igenom, ställa frågor etc innan prov är valfritt?Det upplägg där jag tog var att man skulle läst ut en bok innan man kom dit. Kunskap om jakt hette den.
Resten löste sig på plats.
Lite för stor, jag sköt den minsta av fem och trodde den var mindre än den var, jag tror den vägde 80, fick ett annat förslag om 100. Gissar att jag var lite närmre sanningen.
Inte dåligt, då har du kött för ett tag framöver då
Såklart, men så är det ju med allt. Jag har plöjt igenom en femtedel av materialet såhär långt, tar paus för idag och smälter det till imorgon tänker jag.Det förutsätter förstås också ett intresse, annars kan det vara svårt.
Är det bara skytte mot rörliga mål man är ute efter så finns det andra aktiviteter som kräver mindre…
Om det bara vore skytte med diverse vapenslag mot diverse mål som intresserade mig hade jag stannat i försvarsmakten