Banan eller inte banan, lite grinig är du allt.En kille borde ju veta vad en kille gillar.
Back to topic
Banan eller inte banan, lite grinig är du allt.En kille borde ju veta vad en kille gillar.
Back to topic
Det tar ju onekligen död på spänningen.
Banan eller inte banan, lite grinig är du allt.
Alla vet att jag är grinigast av alla hela tiden.
En kille borde ju veta vad en kille gillar.
Du hade säkert gillat det så mycket att du blivit homo.
Mer relevant så är det ju helt klart något som sitter i psyket, men mitt psyke hade onekligen fått ett hårt slag av något sådant.
På nått sätt så tvivlar jag på det...
En mycket bättre anledning att bli homo då är ju att kvinnor är så förbannat krångliga av sig...
Äh men va fan, var det bra sex så var det bra sex. Oaktat könstillhörighet.
Eller?
Jag ser inte problemet.
Apapap. Det är JAG
Mer relevant så är det ju helt klart något som sitter i psyket, men mitt psyke hade onekligen fått ett hårt slag av något sådant.
En mycket bättre anledning att bli homo då är ju att kvinnor är så förbannat krångliga av sig...
Du kan va krånglig bitternisse.
Då måste ju en kille som opererat om sig till tjej vara perfekt. Ett manligt psyke och en kvinnokropp.
Jag står fast vid min rätt att vara oresonlig.
Jag skulle tro att jag var rätt enkel faktiskt.
Kanske _för_ enkel rent av?
Som sagt:
Fast, han opererade sig ju för att han hade ett kvinnligt psyke, så enkelt och perfekt det skulle varit annars.Felcitering för det första.
NEJ!!! Det är jag!!!
Du kan va krånglig bitternisse.
Då måste ju en kille som opererat om sig till tjej vara perfekt. Ett manligt psyke och en kvinnokropp.
Fast, han opererade sig ju för att han hade ett kvinnligt psyke, så enkelt och perfekt det skulle varit annars.
Jag står fast vid min rätt att vara oresonlig.
Enkel men bitter?
Någon sade : om du förstår dig på kvinnor så antingen är du en psykolog eller så behöver du en !
Det blir nog svårt, men om någon vill bli en gädda bryr jag föga om.Bör man få byta art om man vill? Varför/varför inte?
Ponny?Det blir nog svårt, men om någon vill bli en gädda bryr jag föga om.
För all del, så länge det följer med en lapp, så man inte dinerar på en fd människa....Ponny?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|