Stora körtråden! Läs gärna körtips i första inlägget!

Shootaz

Real men ride naked twins
Gick med
21 Sep 2007
Ort
göteborg
Hoj
Ktm Superduke 1290R -14. Yamaha R1 + Honda crf 250
Håller med, riktigt kul var det idag... Bra tempo, grymt bra vägar och klockrent väder!!
 

Ducce 748

SDK#4860
Gick med
13 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 748, hornet 600
Lyckade smita från andra planer...
Ses förhoppningsvis på GPkl12.

:tummenupp

Sweet! Då blir det GPkl12. De andra kör KB kl14 men då hinner vi med båda kanske..hahahaha... gött!! de är ju inte många dagar kvar så man lär ju suuuga ur de sista.. de blev 30mil idag.. hoppas på tretti till på söndag!
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Sweet! Då blir det GPkl12. De andra kör KB kl14 men då hinner vi med båda kanske..hahahaha... gött!! de är ju inte många dagar kvar så man lär ju suuuga ur de sista.. de blev 30mil idag.. hoppas på tretti till på söndag!

Hade varit kul om ni hade kunnat sluta upp med oss på Torget i Kungsbacka kl 14:tummenupp Ju fler ju trevligare:tummenupp
 

back in black

Ringräv
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Hemma
Hoj
RF 900 rgv 250
Tack för en trevlig tur igår!:tummenupp

Ska nog inte köra idag

ett par bilder från igår

d493a10a.jpg


a37e41bb.jpg
 
Last edited:

Ducce 748

SDK#4860
Gick med
13 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 748, hornet 600
hur många är det som ska köra från GP idag??
Är det någon över huvudtaget mer än jag? Jag åker nog dit så jag är där precis vid 12 men ser jag ingen så kör jag lite independent fram till 14 så ses vi i kungsbacka!! Det är alldeles för fin dag för att stå å vänta.. känner mig väldigt snäl nu...
Torget i kungsbacka..menar ni torget mitt i centrum då (eller finns det något annat) torg?

jiises va många ni va... var det från samma tur eller möttes ni upp någon stans? Var åkte ni? .... Ska försöka få med mig kameran idag få se om man kanske kan lägga upp några kort sen...

hur många är det som ska köra från GP idag??
Är det någon över huvudtaget mer än jag? Jag åker nog dit så jag är där precis vid 12 men ser jag ingen så kör jag lite independent fram till 14 så ses vi i kungsbacka!! Det är alldeles för fin dag för att stå å vänta.. känner mig väldigt snäl nu...
Torget i kungsbacka..menar ni torget mitt i centrum då (eller finns det något annat) torg?

jiises va många ni va... var det från samma tur eller möttes ni upp någon stans? Var åkte ni? .... Ska försöka få med mig kameran idag få se om man kanske kan lägga upp några kort sen...

"känner mig väldigt SNÅÅL nu.." ska det stå.. (nog med inlägg från mig på ett tag nu..håller ju på mailbombar stället..)
 
Last edited:

back in black

Ringräv
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Hemma
Hoj
RF 900 rgv 250
jiises va många ni va... var det från samma tur eller möttes ni upp någon stans? Var åkte ni? .... Ska försöka få med mig kameran idag få se om man kanske kan lägga upp några kort sen...

tror vi var 18 hojar till att börja med. efter et litet tag var det bara dessa 12 kvar dock då dom andra fann för gott att avvika
 

Torak

Medlem
Gick med
1 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
Kawasaki Zx7r turbobygge/ Yamaha wr 450f
hur många är det som ska köra från GP idag??
Är det någon över huvudtaget mer än jag? Jag åker nog dit så jag är där precis vid 12 men ser jag ingen så kör jag lite independent fram till 14 så ses vi i kungsbacka!! Det är alldeles för fin dag för att stå å vänta.. känner mig väldigt snäl nu...
Torget i kungsbacka..menar ni torget mitt i centrum då (eller finns det något annat) torg?
QUOTE]

aaa det är torget i innerstaden vi menar. :tummenupp
 

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hisingen
Hoj
R1
Jepp det blev det.

Kul körning idag, även fast det blev lite dumt i början...

Ja vad hände egentligen? Jag försökte vänta i 3vägs korsningen där landvettersjövägen tar slut, men ville inte också riskera att bli frånkörd. Sedan tankade vi och körde några varv i rondellen längre bort.

Synd, men ni verkar ju ha klarat er bra ändå :tummenupp
 

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Ort
Kungsbacka
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
Rolig körning i Kungsbacka idag när de var så många dessutom tackar alla som var med :)
 

jimbo_p

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
GSX1000R 03
Ja vad hände egentligen?

Synd, men ni verkar ju ha klarat er bra ändå :tummenupp

Hehe ja, Blev väl ngt missförstånd så ni väntade inte där vi trodde ni skulle vänta osv. Så då åkte vi till kungsbacka o hängde med på den turen istället. Så vi klarade oss utmärkt:tummenupp
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Last edited:
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top