Vart körde ni idag?
I dessa trakterna
Vart körde ni idag?
Gött en till hur många e vi nu??som träffas på söndag
Lyckade smita från andra planer...
Ses förhoppningsvis på GPkl12.
Sweet! Då blir det GPkl12. De andra kör KB kl14 men då hinner vi med båda kanske..hahahaha... gött!! de är ju inte många dagar kvar så man lär ju suuuga ur de sista.. de blev 30mil idag.. hoppas på tretti till på söndag!
Sweet! Då blir det GPkl12. De andra kör KB kl14 men då hinner vi med båda kanske..hahahaha... gött!! de är ju inte många dagar kvar så man lär ju suuuga ur de sista.. de blev 30mil idag.. hoppas på tretti till på söndag!
hur många är det som ska köra från GP idag??
Är det någon över huvudtaget mer än jag? Jag åker nog dit så jag är där precis vid 12 men ser jag ingen så kör jag lite independent fram till 14 så ses vi i kungsbacka!! Det är alldeles för fin dag för att stå å vänta.. känner mig väldigt snäl nu...
Torget i kungsbacka..menar ni torget mitt i centrum då (eller finns det något annat) torg?
jiises va många ni va... var det från samma tur eller möttes ni upp någon stans? Var åkte ni? .... Ska försöka få med mig kameran idag få se om man kanske kan lägga upp några kort sen...
jiises va många ni va... var det från samma tur eller möttes ni upp någon stans? Var åkte ni? .... Ska försöka få med mig kameran idag få se om man kanske kan lägga upp några kort sen...
hur många är det som ska köra från GP idag??
Är det någon över huvudtaget mer än jag? Jag åker nog dit så jag är där precis vid 12 men ser jag ingen så kör jag lite independent fram till 14 så ses vi i kungsbacka!! Det är alldeles för fin dag för att stå å vänta.. känner mig väldigt snäl nu...
Torget i kungsbacka..menar ni torget mitt i centrum då (eller finns det något annat) torg?
QUOTE]
aaa det är torget i innerstaden vi menar.
Jag med, så kanske vi köra till Kungsbacka vid 14 sen?Jag drar nog ner till GP vid 12!
Tog ni Lygnen sen efter jag pyste hem eller?
Jepp det blev det.
Kul körning idag, även fast det blev lite dumt i början...
Ja vad hände egentligen?
Synd, men ni verkar ju ha klarat er bra ändå
Rolig körning i Kungsbacka idag när de var så många dessutom tackar alla som var med
Kommer till torget i Kungsbacka!
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |