Stora Mellanösterntråden

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Tänk om alla hade släppt det där med att köra på oljebaserade drivmedel. Då kunde de få leka ifred i sandlådan.

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
R1200GS , MT09 , Bäbis Ninja.. och en jävla massa mc under 40+år :)
Jo. Inte för att jag sympatiserade med dem i stort, utan för jag tyckte de var det minst dåliga alternativet på den tiden.

Nuförtiden tycker jag alla riksdagspartier är bajs, och det är bara enstaka frågor från olika partier jag håller med i.

Politiskt ser jag mej själv som vänsterliberal teknokrat.
Alltid vänster!...Konstigt annars...Men dagens Ungdom! Självklart Mobilfånar...Om man är ung och inte Radikal...Då är ju det Tokfel! ....Eller? Va säger du Mackan...Pissliberal Eller :krama

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Alltid vänster!...Konstigt annars...Men dagens Ungdom! Självklart Mobilfånar...Om man är ung och inte Radikal...Då är ju det Tokfel! ....Eller? Va säger du Mackan...Pissliberal Eller :krama
Är du ute efter vänner eller gräl? Av mig får du ingetdera, du är för trög för min smak.

😍

Däremot är jag nyfiken på vilken skola du gick i och varför den lärde ut att använda versaler så oerhört inkonsekvent och felaktigt.

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj
Är du ute efter vänner eller gräl? Av mig får du ingetdera, du är för trög för min smak.

😍

Däremot är jag nyfiken på vilken skola du gick i och varför den lärde ut att använda versaler så oerhört inkonsekvent och felaktigt.
Du är ju Bäst Löken :hjarta

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj

😍

Inte Trög jag lovar ..Snulle ! Men vi skulle säkert bli bra Polare..;)

Nikehaj

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Aug 2009
Hoj

😍

Skola? ....Jo man är ju inte lika smart som du.. Annars är man ju uppvuxen med Knytnävarna. I Orten!.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...