Den förhoppningen har en alldeles egen plats i lådan för saker som aldrig kommer inträffa.Det är även vår enda räddning, att fler och fler fattar vad det handlar om.
Den förhoppningen har en alldeles egen plats i lådan för saker som aldrig kommer inträffa.Det är även vår enda räddning, att fler och fler fattar vad det handlar om.
Den förhoppningen har en alldeles egen plats i lådan för saker som aldrig kommer inträffa.
FN, Unrwa, Hamas, vem bryr sig?FN-rapport: Fängslade palestinier förnedras
Avklädda, misshandlade – kanske även torterade. En ny FN-rapport larmar om att palestinier fängslas under förnedrande former av israelisk militär. – De flesta swww.aftonbladet.se
FN gällande Israel´s agerande.....
Det säger en del.
TLDR:
Gazaboende klagar på att maten de får inte är tillräckligt god.
Det är miltära soldatransoner, och tillhandahålls på ett annat folks bekostnad. Kanske läget inte är riktigt så hemskt som de säger om de kan gnälla på cashewnötter i maten.
Ja, något sådant, att migranter och annat folk från Mellanöstern är kravmaskiner är helt unheard of!Det säger en del.
Förvånad, någon?
Det vore bättre om USA slutade stödja Israel militärt, så kunde den förenade arabvärlden göra slut på den eländiga lilla terrorstaten. Israel skulle aldrig kunna hålla på med sitt utrotningskrig mot Gaza och palestinierna om man inte hade USA bakom ryggen. På så vis skulle över 70 års krigande och förtryck av palestinierna vara över för all framtid. Inget Israel - ingen terror.Ja, något sådant, att migranter och annat folk från Mellanöstern är kravmaskiner är helt unheard of!
Men bra, då kommer ingen vilja hjälpa dem så kan Netanyahu skyffla ut dem i Egypten, vilket borde gjorts för länge sedan.
Israel borde gå med i NATO så kunde alla få försvara Israel, det om något hade blivit en bra playground för försvarsindustrin
Ibland gör du det så bra, ibland så dåligt.Det vore bättre om USA slutade stödja Israel militärt, så kunde den förenade arabvärlden göra slut på den eländiga lilla terrorstaten. Israel skulle aldrig kunna hålla på med sitt utrotningskrig mot Gaza och palestinierna om man inte hade USA bakom ryggen. På så vis skulle över 70 års krigande och förtryck av palestinierna vara över för all framtid. Inget Israel - ingen terror.
Ursäkta för vad? Utveckla gärna vad du behöver förklarat.Ursäkta?
Jag misstänker att han anspelar på det faktum att UNRWA inte är mer opartiska i frågan än att det är konstaterat att en del av de anställda där aktivt stöttat terrorinsatsen som Hamas genomförde.Ursäkta?
Jag misstänker att han anspelar på det faktum att UNRWA inte är mer opartiska i frågan än att det är konstaterat att en del av de anställda där aktivt stöttat terrorinsatsen som Hamas genomförde.
Så det är inte riktigt en rapport som man kan betrakta som opartisk i frågan. Tyvärr.
Sen är jag övertygad om att det förekommer en del övergrepp även från israelisk sida i det här. Men omfattningen av det går inte att bedöma på grundval av rapporter från en partsinlaga.
Ah klassiskt, här skall Unrwa diskuteras tror man, icke sa Nicke - istället nya känslolögner om bistånd och svält, kollektiv bestraffning och massa infantilt kommunistkäbbel.
Allt är som vanligt.
Här har du en annan länk du kan läsa:Läste du länkarna?
Jag har läst vad olika journalister spekulerar om, ja.Läste du länkarna?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|