FNs huvudintäkt är försäljning av baskrar och nallar.
Eller? Jag vet att de är maktlösa rent juridiskt men är de "maktlösa" så behövs väl inga sanktioner. Påtryckningar för att lägga ned en utredning är inte så snyggt.Ett ypperligt exempel på att dessa domstolar är maktlösa egentligen.
De behövs inte är väl det korta svaret.Ja vad behövs de till? Undrar vem som betalar dem
Ok. SD:are. Allt är invandrarnas fel.Israel har än en gång visat var skåpet skall stå.
Hoppas de utökar rejält nu, känner inte att det är klart med Libanon heller.
Skulle vilja se ett rejält jävla skåp nu i Mellanöstern, med tur kan det skapa oro i Europa också så vi kan börja ta itu med vår problematik.
Nä den trollet gick jag inte på.Ok. SD:are. Allt är invandrarnas fel.
Verkar som att de fick Mohammed Deif i attacken, då var det värt det.
JaOm han nu fortfarande lever, tycker du att det är ok att Israel haft ihjäl rejält många oskyldiga helt vanliga palestinier i sina många försök att ha ihjäl honom?
Det tror jag inte att offren håller med om. Och det hade du nog inte heller gjort om du varit i deras situation. Det tar jag faktiskt lite för givet men du lär nog inte hålla med.
Det är klassiskt i allt beslutsfattande att man får ta det minst dåliga.Det tror jag inte att offren håller med om. Och det hade du nog inte heller gjort om du varit i deras situation. Det tar jag faktiskt lite för givet men du lär nog inte hålla med.
Alltså är det där en person som försöker hugga två IDF soldater med sina automatvapen redan riktade mot honom?
Det är tyvärr det vanliga, så här är det alltid, i alla frågor, allt är lögn från början till slut.Kräver eldupphör på svenska – men uppmanar till fortsatt krig på arabiska
Dubbla budskap på demonstrationer för Palestina i Malmö.www.sydsvenskan.se
Kräver eldupphör på svenska – men uppmanar till fortsatt krig på arabiska
24 juli 2024 06:00
Tusentals demonstrerar regelbundet på Malmös gator, med krav om eldupphör i Gaza och med kritik mot Israel.
Men Sydsvenskans granskning visar att tonen hårdnar när ledande röster talar på arabiska, med uppmaningar till terrorstöd och fortsatt krig. Arrangörerna tar avstånd, men betonar att det är svårt att stoppa någon som dyker upp med en egen megafon.
Väldigt kvinnligt om inte annat, hon har så klart varken betalat eller skruvat upp tv
Vad förväntar hon sig för resultat?Väldigt kvinnligt om inte annat, hon har så klart varken betalat eller skruvat upp tv
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|