Stora Tysklandstråden

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Tack för omtanken. Jag står fast vid det jag skrivit och det finns som sagt inte mycket att tillägga. Om det är någon som inte har en sansad tron tror jag detta, liksom en tydlig varudeklaration av såväl den den moraliska grunden för resonemangen som kapacitet till intellektuell verkshöjd, framgår om man läser tråden.
Jag vill också ha en ”sansad tron”.

Var finner man en sådan och säkerställer att man får en i rätt verkshöjd?

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Jag vill också ha en ”sansad tron”.

Var finner man en sådan och säkerställer att man får en i rätt verkshöjd?
Ingen aning, kanske är det den pjäs i porslinsmaterial som befinner sig under ens ädlare delar när man tömmer sin skit.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Får jag föreslå att andas. Sen när du lugnat ner dig och läser vad jag faktiskt skriver istället för att fantisera fram en massa osanningar om mig baserat på bekräftelsebias kanske du även upptäcker att jag inte är vänster, tvärtom.

I övrigt har jag inte mycket att tillägga, dina inlägg talar för sig självt.
Tillåt mig att påminna dig om att det var du som började fara med osanningar och fabricerade anklagelser om högerextrema åsikter, sen försökte du fly från diskussionen utan vidare motivering än att "ni håller inte med mig så nu vill jag inte prata mer med er". Båda beteenden är ganska typiskt vänster så att du skulle vara "inte vänster, tvärtom" har jag svårt att tro på innan du kommer med bättre belägg för det än att bara påstå det :fakta

Last edited:

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nu får ni ta och lugna ner er och sluta prata om varandra, det finns gott om idioter att raljera om så vi behöver inte kalla varandra nazister och idioter. Ingen bra diskussion växer fram ur den jorden.

Heaven

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Oct 2023
Hoj
Snabb och naken, men oftast påklädd och behärskad
Tillåt mig att påminna dig om att det var du som började fara med osanningar och fabricerade anklagelser om högerextrema åsikter, sen försökte du fly från diskussionen utan vidare motivering än att "ni håller inte med mig så nu vill jag inte prata mer med er" :fakta
Ok, jag tänker att var och en säkert själv kan läsa igenom tråden och bilda sig en uppfattning om vilka som direkt i tråden uttrycker högerextrema åsikter respektive sympatier och inte och huruvida kopplingen mellan AfD och högerextremism har saklig grund eller ej. Jag har sagt det jag ville få sagt, ser ingen anledning att ändra något och ytterligare kommentarer av mig blir överflödiga. Därför stannar diskussionen där för mig.

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...