Jo jag läste, jag beklagar SD's företrädares bakgrund i det fall den är dålig, precis som du inte gör det samma för övriga partier, och undviker att ens diskutera frågan.
Så vem är det som har skygglappar, egentligen?
För sakens skull:
SD's företrädare är i vissa, för många, fall knasiga.
Det samma gäller i varierande utsträckning övriga partier.
Det förstnämnda är hett att diskutera, inte det sistnämnda, och det ställer jag inte upp på.
.
Fast det är en jäkla skillnad om man fuskar med radiotjänst, gör som Jurholt fuskar med hyrbil/ersättning. Jämfört med att spöa folk på stan, hänga på vitmakt hak och uppföra sig som ett svin mot kvinnor och invandrare.
Jag hamnade för 8år sedan(tror jag det var) inför valet. I en liten politisk diskussion med en kompis garagegranne.
Men grabben hade inte en aning om hur det fungerade, att det endast var 349mandat och att dom fördelas ut efter antal procent efter valresultat.
Jag fick förklara hela grunden i politik och grunden i riksdagen. Och då ska jag villigt erkänna att jämfört med någon som kan detta så är jag okunnig.
Behöver jag nämna att killen är SD anhängare och var med det partiet. Han satt som ett utav deras mandat i den kommunen han kommer ifrån 2006-2010. För att 2010 gå upp i riksdagen.
Om han hänger kvar än vet jag inte.
Men den grabben gillar att slåss och gå på fotbollsmatcher, knacka svartingar som han uttryckts sig. Hänger med sina polare och lyssnar på KKK/nasse musik. Inte den skarpaste kniven i lådan och en redig idiot.
Grattis det är honom och liknande alla som lägger sin röst på SD stödjer.