Men orka. Det jag inser är att det spelar ingen roll vilka fakta, siffror, exempel man kommer med.
Det kommer alltid vara "bögarnas fel".
Nog så....
Ja, gå tillbaks till twitterhatet och få lite ryggdunkar istället. Ha en trevlig dag!
Men orka. Det jag inser är att det spelar ingen roll vilka fakta, siffror, exempel man kommer med.
Det kommer alltid vara "bögarnas fel".
Nog så....
Du har träffat en och dömer alla? Tror inte ens den mest inbitne nazist eller FI:are generaliserar så grovt.
Jag tycker de har flera duktiga företrädare, för att nämna några fler som du kan bjuda på kräftskiva:
Björn Söder
Rickard Jomshof
David Lång
Ted Ekroth
Träffat en läst om flera.
Sen så sympatiserar jag inte ett dugg med dom rent politiskt pga av deras bakgrund med nazist och rasitiska inslag. Det är skäl nog för att fördömma hela partiet. Sånt folk vill jag inte beblanda mej med.
Jag tycker nog att Soran diskuterade på en väldigt vuxen nivå med dessa tre herrar. De själva diskuterade med ord som Hora, Blatte Lover, Svenskfientlig....och ett järnrör.
Sååå.....vilken nivå vill de själva diskutera på?
Tänk om... jimmie får reda på att hans väljare är... invandrare?
Jo visst det fuskas med köpa Toblerone, tv licens mm. Men inget som att spöa folk och sympatisera med udda sällskap.
Ja, fy vilket vidrigt ordval! Inte ens nära det rumsrena "främlingsfientlig" som ditt gäng klistrar på oss dagligen.
1. Du är totalt ointresserad av Sd´s politik, så jag undrar varför du skriver ett inlägg i tråden? Eller du kände dig bara lite lustig?
2. FYI, Jimmie vet det redan.
Gillar inte din ton. Alls. Gillar heller inte att du antar saker om mig som inte stämmer.
Nej nu antar du saker igen.Men... Är det inte du som antar att alla som röstar på SD är emot invandrare?
Hycklare.
Men... Är det inte du som antar att alla som röstar på SD är emot invandrare?
Hycklare.
Nej nu antar du saker igen.
Antagare.
Nej nu antar du saker igen.
Antagare.
Är det även fel att anta att du tror att JÅ inte visste om att SD har invandrare(dessutom många) i partiet och bland väljarna och att du tror att han skulle ha något emot det?
Jag antar att han är jätteglad för allt stöd han kan få. Jag antar även att du stöttar honom helhjärtat eftersom du inte bara går i försvarsställning utan dyker rakt på attackmode.
Själv ser jag inte nåt dugligt politiskt alternativ just nu som har nåt folkligt stöd.
Egentligen är den här diskussionen bortkastad och det här lilla valet är enbart spel för gallerierna, det vet både du och jag innerst inne.. så jag förstår inte riktigt agitationen.Att förklara saker är att gå i försvarsställning och attack-mode? Jag stöttar absolut inte JÅ helhjärtat men det är det enda alternativet för att förhindra mer förfall av Sverige. Egentligen vill jag rösta Liberala Partiet men jag antar att den rösten är bortkastad.
Det är ju beklämmande att folk(och även du som verkar vara intelligent i övrigt) tror vissa saker som är så långt ifrån sanningen. Jag antar att man litar för mycket på vad ni hör och läser i media/Fb osv.
SDs representanter är en hög klantar. Ett tag rasade det inte rapporter om brott som SD-politiker var skyldiga till och folk fick lämna sina förtroendeposter. För undvika att dålig publicitet och sätter dom in en valberedning som ska syna alla SD-politiker i sömmarna innan de tillsätts. Problemet är att valberedningens ordförande, Michael Rosenberg, själv är dömd för brott, har suttit inne i två för bedrägeri och ljugit för partiet om det.
Och dessa ska vi ge ansvaret att styra vårt land?
Välkommen till SD-cirkusen, manegen är krattad.
Jag sympatiserar inte med Socialdemokraterna pga deras historia av rasbiologi. Vill inte beblanda mig med sånt folk. Det är skäl nog att fördöma hela partiet och de som röstar på dem. Har även läst om dem på MUF:s sajt och träffat en sosse live som var otrevlig.
Du ser nog själv hur löjligt ditt resonemang är.
Tycker nog att mitt resonemang är ganska vettigt, trotts att du försöker få det att framstå som annat.
Du kan inte förneka att SD har en mycket bråkigare historia än alla andra partier tillsammans.
För om du inte insett det så behöver vi inte diskutera mera.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|