Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Herregud vilket avskyvärt inslag. Jag har betalat för de där otacksamma människorna alltså? Förstod jag rätt?

Och så har någon mage att komma dragandes och påstå att Sverige inte gör nog. Reinfeldt borde ställas inför rätta.

Ulrika hade svårt att hålla sig för skratt och jag förstår henne men som "tur" är drar dom in en sjuhelvetes massa pengar på denna verksamheten så ibland får man svälja hårt och hålla masken även om det kan vara väldigt svårt, vuxna människor liksom:rofl

Smagatusk

Guest
I Norge är Svenskarna Polacker.
I Thailand är Svenskarna torskar.
I Australien är Svenskar tydligen Romer?

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/svenska-turister-tigger-i-melbourne_4220151.svd

Vilken del av den svenska kulturen representeras av dessa "utlandssvenskar"?

Tiggande svenskar i Melbourne är med största sannolikhet svenska, surfande miljöpartister. Så ställ frågan till dig själv. Lycka till med att få nåt svar.

God fortsättning, din stackare... :pannkyss

Smagatusk

Guest
Herregud vilket avskyvärt inslag. Jag har betalat för de där otacksamma människorna alltså? Förstod jag rätt?

Och så har någon mage att komma dragandes och påstå att Sverige inte gör nog. Reinfeldt borde ställas inför rätta.

Nu tänker de hungerstrejka.

http://www.op.se/jamtland/ostersund/flyktingar-kanner-sig-lurade-till-grytan-1

– Jo då, vi kräver inte mycket. Men nu ska vi bo åtta i varje rum, folk med olika bakgrund och ålder. Det är kallt ute och kallt inne på rummen. Jag tvivlar på att till exempel Tyskland behandlar sina flyktingar så här, säger Isan.

Muhammad Yafur har som flera andra i gruppen vistats i Libanon i cirka två år.

– Där fick vi sova på gatan. Libaneserna kallar oss syrier för sovande björnar. Men där slapp man i alla fall frysa, säger han.

Ja, arma krake som måste sova med nån med annan bakgrund och ålder!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ulrika hade svårt att hålla sig för skratt och jag förstår henne men som "tur" är drar dom in en sjuhelvetes massa pengar på denna verksamheten så ibland får man svälja hårt och hålla masken även om det kan vara väldigt svårt, vuxna människor liksom:rofl
Ja man såg hur hon verkligen ville utbrista: "men lyssna på dig själv för fan".

Det är inte för inte vi liknas med Nordkorea, deras journalister är ungefär lika fria, lika sanninssökande och lika bra skådespelare som våra.

Jag tycker i och för sig det är bra att folk åtminstone kan tjäna pengar på eländet. Bättre det än att staten slarvar bort mina pengar, vilket de ändå gör.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Tiggande svenskar i Melbourne är med största sannolikhet svenska, surfande miljöpartister. Så ställ frågan till dig själv. Lycka till med att få nåt svar.

God fortsättning, din stackare... annkyss
Han har bytt från miljöpartiet till Allendekramarna :)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

– Jo då, vi kräver inte mycket. Men nu ska vi bo åtta i varje rum, folk med olika bakgrund och ålder. Det är kallt ute och kallt inne på rummen. Jag tvivlar på att till exempel Tyskland behandlar sina flyktingar så här, säger Isan.

– Där fick vi sova på gatan. Libaneserna kallar oss syrier för sovande björnar. Men där slapp man i alla fall frysa, säger han.

Åh vad synd om de hungerstrejkar.

Hoppas spektaklet pågår länge, synd att det inte är valrörelse.

Konstigt att media dirigerats ut, vad är i görningen, skall sanningen plötsligt exponeras? :va

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Den gammelmoderata tankesmedjan Fri Världs VD Stefan Olsson har i en serie inlägg diskuterat sambandet mellan (sd):s valresultat och antalet asylsökande, och även uppmärksammat mina tidigare inlägg i ämnet. Olsson har nu gjort ett hästjobb och publicerat asylsökande per capita i landets kommuner, och valresultatet i riksdagsvalet för (m) och (sd) i alla landets kommuner. Slutsatsen är att ju fler (m)-väljare desto stängdare hjärtan har kommunen, och ju fler (sd)-väljare desto öppnare hjärtan i kommunen, eller så innebär fler asylsökande att (sd) plockar röster från (m).

http://cornucopia.cornubot.se/2014/12/ju-fler-m-valjare-desto-farre.html

asyl_sd_m.png

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss

Ja satans SD som sett till att vi har vinter i Sverige

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det är precis det här bussfiaskot som är så kännetecknande för svensk havererad migrations- och integrationspolitik.

De asylsökande har rätt att söka asyl här, ja.
De asylsökande skall inte ha rätt att välja vilken förläggning de skall bo på.
De asylsökande skall ha respekt för vår polis och annan myndighetspersonal och göra som de blir tillsagda.
De asylsökande skall visa en enorm tacksamhet mot mig, och alla andra som antingen med pengar eller tålamod låter dem vara här.

Problemet är att extremisterna i Socialalliansen fastnar i steg 1, och börjar yla om asylrätt.

SD är det enda parti som inte tolererar detta beteende, apropå trådens ursprung: huruvida någon är sugen å att rösta på SD.

Allt annat hamnar förstås i skymundan, om någon kvinna utanför McDonalds kallas hora eller någon lokalpolitiker inte kan räkna - det är liksom inte det man tänker på när man ser dessa fruktansvärt fräcka kravmaskiner.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Skillnad alltså. Svenskar är undantagna. När de gör något finns det alltså en förklaring och inte något man kan härleda till den svenska kulturen?

Så bekvämt....
Skillnad mot vaddå?
Vilken förklaring anser du att du såg i mitt inlägg?

Hur går det med svaren?
Frågorna börjar hopa sig.
Det är nog dags att du försöker komma ikapp.

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Åh vad synd om de hungerstrejkar.

Hoppas spektaklet pågår länge, synd att det inte är valrörelse.

Konstigt att media dirigerats ut, vad är i görningen, skall sanningen plötsligt exponeras? :va

I medias ögon så är nog det där ett snyftreportage. Dom är så verklighetsfrånvända och har så dålig koppling till vanligt folk att dom säkert på fullaste allvar tror att det ska väcka sympatier. "Nu jävlar ska svensson få se... :gnissla"

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det är precis det här bussfiaskot som är så kännetecknande för svensk havererad migrations- och integrationspolitik.

De asylsökande har rätt att söka asyl här, ja.
De asylsökande skall inte ha rätt att välja vilken förläggning de skall bo på.
De asylsökande skall ha respekt för vår polis och annan myndighetspersonal och göra som de blir tillsagda.
De asylsökande skall visa en enorm tacksamhet mot mig, och alla andra som antingen med pengar eller tålamod låter dem vara här.

Problemet är att extremisterna i Socialalliansen fastnar i steg 1, och börjar yla om asylrätt.

SD är det enda parti som inte tolererar detta beteende, apropå trådens ursprung: huruvida någon är sugen å att rösta på SD.

Allt annat hamnar förstås i skymundan, om någon kvinna utanför McDonalds kallas hora eller någon lokalpolitiker inte kan räkna - det är liksom inte det man tänker på när man ser dessa fruktansvärt fräcka kravmaskiner.

I detta specifika fall följs de punkter du räknar upp (förutom den extrema tacksamheten).

Betyder det att vi egentligen har ett fungerande system?
Om beteendet hade tolererats borde bussen redan vara tillbaka i Malmö.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon

God fortsättning, din stackare... :pannkyss

Aaaah, svenskar men en annan typ av svenskar. Miljöpartister, unga, vilsna. Nånting annat än svenskar som homogen grupp.
Till skillnad från invandrare förstås där alla är likadana....

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
I detta specifika fall följs de punkter du räknar upp (förutom den extrema tacksamheten).

Betyder det att vi egentligen har ett fungerande system?
Om beteendet hade tolererats borde bussen redan vara tillbaka i Malmö.
Inte alls, de har inte blivit avsläpade bussen, avvisade pga ordningsstörningen de orsakat, utan kommer - med all rätt - tycka det är helt fritt fram att opponera sig mot våra myndigheter, inkl polis.

Undrar vad polisen i Irak eller Syrien gjort i en liknande situation. Eller USA, Israel, Italien, Finland för den delen.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
I medias ögon så är nog det där ett snyftreportage. Dom är så verklighetsfrånvända och har så dålig koppling till vanligt folk att dom säkert på fullaste allvar tror att det ska väcka sympatier. "Nu jävlar ska svensson få se... :gnissla"
Haha, ja någon jävla 85:a sitter just nu i mammas näbbstövlar och tror att den gjort värsta bra grejen för alla asylturister. :lol

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE