A_NN_A
Saknar min Fireblade )`:
- Gick med
- 5 Sep 2003
- Hoj
- Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag vet inte exakt men normalt sett kan man inte vägra gå ur ett fordon som är hyrt för ett visst ändamål. Testa själv att vägra gå ur en taxi på ett dygn eller så. Dessa araber kommer aldrig någonsin gå att integrera, de bryr sig ingenting om oss, från dag ett. Ut med dem. De har ändå inte rätt att söka asyl här, första mottagarland du vet.
Varför omnämns förresten den kriminella ynkryggen Peter Mangs i positiva ordalag i tråden, eller missförstår jag något?
Om en myndighet hyr taxin, säger att jag ska föras till en speciell plats och jag efter att förts till en annan vägrar gå ur taxin?
Jag säger inte att det är så eller att det de gör är rätt, men det blir ju lite speciella omständigheter.
Taxichauffören kan lämna bilen och gå hem. Han vet ju att han kommer att få betalt oavsett vilket.
Polisen vill inte göra ett ingripande i onödan då de tycker detta borde gå att lösa med diskussionen.
Den betalande myndigheten verkar inte åstadkomma så mycket.
Intressant läge
Jag håller med om att de inte verkar vara i någon typ av krissituation, men det är inte det intressantaste i soppan