Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Inte alls, de har inte blivit avsläpade bussen, avvisade pga ordningsstörningen de orsakat, utan kommer - med all rätt - tycka det är helt fritt fram att opponera sig mot våra myndigheter, inkl polis.

Undrar vad polisen i Irak eller Syrien gjort i en liknande situation. Eller USA, Israel, Italien, Finland för den delen.

Det stod i någon artikel att Polisen är tvungen att invänta ett avhysningsförfarande.
Räknas detta som ockupation då? :) Egenmäktigt förfarande?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ohyra tar väl Anticimex hand om...

Med vänlig hälsning

Jag ser det inte riktigt så. Att det finns de som kommer hit som tror de ska få allt serverat på silverfat är inte så konstigt när många av oss infödingar tror att det är så det går till.

Jag är däremot nyfiken på hur man ser på detta då avhysningsförfarande inte borde vara nödvändigt då inte passagerarna hyr bussen. De hindrar ju den som äger bussen att använda sin egendom.

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Jag ser det inte riktigt så. Att det finns de som kommer hit som tror de ska få allt serverat på silverfat är inte så konstigt när många av oss infödingar tror att det är så det går till.

Jag är däremot nyfiken på hur man ser på detta då avhysningsförfarande inte borde vara nödvändigt då inte passagerarna hyr bussen. De hindrar ju den som äger bussen att använda sin egendom.
tycker med det verkar konstigt när man slänger av folk från tåg o bussar dagligen pga att de stör eller saknar biljett

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013

Om en fotbollsklack vägrar kliva av bussen så ordnar nog polisen detta... jävla PK-dravel...

Med vänlig hälsning

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Aaaah, svenskar men en annan typ av svenskar. Miljöpartister, unga, vilsna. Nånting annat än svenskar som homogen grupp.
Till skillnad från invandrare förstås där alla är likadana....
Annan typ än vilka då?
Har du namnen på de påstådda svenska tiggarna?

Hur går det med svaren?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Tydligen är det inte bara kyligt i Sverige på vintern, det finns björn och varg med :gråta (P3)

Kanske skulle grytan återupptas som artilleriskjutfält så de känner sig lite mer som hemma,så de slipper integration.

Att björnen sover och vargen är mindre farlig än ciggen de suger i sig nämndes såklart, inte.

Last edited:

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
– De har tillgång till lokalerna och går in i omgångar och värmer sig. De har toaletter, mat och allting. De vill inte släppa bussen för de är rädda att den ska åka i väg, säger Bengt Stadin vid Jämtlandspolisen.
Skönt att veta att dom kan värma sej och äta lite trots hungerstrejken i kylan...

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Inte alls, de har inte blivit avsläpade bussen, avvisade pga ordningsstörningen de orsakat, utan kommer - med all rätt - tycka det är helt fritt fram att opponera sig mot våra myndigheter, inkl polis.

Undrar vad polisen i Irak eller Syrien gjort i en liknande situation. Eller USA, Israel, Italien, Finland för den delen.

Hur polisen i USA, Israel, Irak eller Syrien agerar är väl allmänt känt? Är det verkligen något att eftersträva tycker du?

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Ja, men vi är araber. Vi kan inte bo där det är sånt här väder.
:rofl Kanske man skulle tänkt på lite tidigare.

Edit : Nu ska dom tydligen sova under bussen oxå. Kylan, vargen och björnen då:va

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Hur polisen i USA, Israel, Irak eller Syrien agerar är väl allmänt känt? Är det verkligen något att eftersträva tycker du?

Om ngn olagligen ockuperar ditt hem och vägrar att lämna hur skulle du själv vilja att polisen agerade? Bussen i det här fallet hindras olagligen från att kunna användas och ägarna förlorar pengar pga att dina hjältar mer eller mindre har tagit den som gisslan.

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Skönt att veta att dom kan värma sej och äta lite trots hungerstrejken i kylan...

Din rasse... man kan hungerstrejka i intervaller... som under Ramadan!!!!:fakta

Kan inte SD göra en propagandafilm om hur dåligt det är i landet Sverige... att man fryser... att det inte finns en oskuld under 13 år knappt... att man måste bo i bussar eller att man inte har många televisionsmottagare... nu fattar jag varför de reser tillbaka och krigar i ISIS... de vill ha värme och sen komma till paradiset med de 72 jungfruarna... :dummer

Med vänlig hälsning

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Nu fattar jag vad Mp menade med att Sverige blivit kallare.
Vad jag intr begriper är att kylan i Sverige såhär års var etter värre före Sd dök upp.

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013
Om ngn olagligen ockuperar ditt hem och vägrar att lämna hur skulle du själv vilja att polisen agerade? Bussen i det här fallet hindras olagligen från att kunna användas och ägarna förlorar pengar pga att dina hjältar mer eller mindre har tagit den som gisslan.

"Hejsan det här är er reseledare Peter Mangs" Jag ber er nu lämna bussen! :D

Bussföretaget fakturerar ju Migrationsverket dock med skattepengar för tiden det tar att avhysa smutsen...

Med vänlig hälsning

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Hoj
Cresent comfort 2013

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det stod i någon artikel att Polisen är tvungen att invänta ett avhysningsförfarande.
Räknas detta som ockupation då? :) Egenmäktigt förfarande?
Jag vet inte exakt men normalt sett kan man inte vägra gå ur ett fordon som är hyrt för ett visst ändamål. Testa själv att vägra gå ur en taxi på ett dygn eller så. Dessa araber kommer aldrig någonsin gå att integrera, de bryr sig ingenting om oss, från dag ett. Ut med dem. De har ändå inte rätt att söka asyl här, första mottagarland du vet.

Varför omnämns förresten den kriminella ynkryggen Peter Mangs i positiva ordalag i tråden, eller missförstår jag något?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Varför omnämns förresten den kriminella ynkryggen Peter Mangs i positiva ordalag i tråden, eller missförstår jag något?

Där håller jag för omväxlings skull med dig. Men jag blir inte förvånad över det med tanke på den generella tonen här i tråden.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE