Haha, skönt att man alltid får sina åsikter bekräftade. Majoriteten vet inte om att de lever i en demokrati utan tror att de lever i demokrati. Skendemokrati.
Hur vore det om du försökte komma med motargument till att Sverige är en demokratur istället. Bevis för påståendet finns det hur många som helst. Men det är klart det är lättare att ånga på med försök till förlöjliganden istället. Ditt barnsliga inlägg bevisar mest att du är ointelligent. Sopa.
Vakna Svenne!
Apropå förlöjliganden ja.
Jag googlade på ordet, det används mest på s.k. invandringskritiska bloggar. Iaf de två första sidorna, med undantag för en feminist (häpp) sedan orkade jag inte med ert skit mer.
Jag har ingen anledning att komma med påståenden som förstärker eller försvagar (även om alla som läst något skrivet av dig vet att det är omöjligt) din bild av världen.
Jag har redan tidigare sagt att de media du ser som kommunistpropaganda, upplever jag som mitten-högerspråkrör. Det är en perspektivfråga helt enkelt.
Det är en parlamentarisk demokrati vi har, med de stora medierna ägt av ett fåtal (judar för de statsoberoende medierna, och alla oss andra för de statliga) gillar du det inte kan du:
1. Grina om att du inte får hata negrer hur du vill, spä på med att det är hemskt att inte fler än några "oberoende" bloggare lyfter frågan. (Paradoxen är att du får hata negrer men du får inte kalla dem negrer).
2. Arbeta för att få igenom din diktatur.
3. Flytta dit omgivningen passar dig
4. Något annat.
Angående påhoppet på min intelligens så tar jag lätt på det när det kommer ifrån dig.