Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Att SD har svårt att fylla sin platser är väl inte svammel?
Den saken har väl inte förändrats?
Jag gillar skribenten, det var hennes krönika i ICA-kuriren som utlöste en kritikstorm, förlåt näthat, nej jag menar twitter- kampanj, äh. I alla fall, det som hände bidrog till att nyansera debatten tror jag. Gemene man fick se vilket hat som vänstern sprider, och sedan klär sig i sina finaste offerkoftor när de inte står oemotsagda.

Att hon inte har bättre smak än att åtminstone låtsas stödja demokratiska former är olyckligt, dock ej oväntat.

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag gillar skribenten, det var hennes krönika i ICA-kuriren som utlöste en kritikstorm, förlåt näthat, nej jag menar twitter- kampanj, äh. I alla fall, det som hände bidrog till att nyansera debatten tror jag. Gemene man fick se vilket hat som vänstern sprider, och sedan klär sig i sina finaste offerkoftor när de inte står oemotsagda.

Att hon inte har bättre smak än att åtminstone låtsas stödja demokratiska former är olyckligt, dock ej oväntat.

Som det sett ut tycker jag inte något sida kan gnälla om den andra sidans flitiga använda av offerkofta.
Det har blivit en överanvänd floskel.

Jag skiter i vem det är synd om för idag är det tydligen förbannat synd om alla. :3freak

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Som det sett ut tycker jag inte något sida kan gnälla om den andra sidans flitiga använda av offerkofta.
Det har blivit en överanvänd floskel.

Jag skiter i vem det är synd om för idag är det tydligen förbannat synd om alla. :3freak

Buhu, de säger emot mig och tycker synd om sig själva

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Nationell, Sverigevän. Det låter mörkbrunt och
tvåltillverkare om det. Men ena killen höll på att dö av
misshandeln.
En kompis till mig är peruan och Sverigevän.
Han säger att han inte kan bli Svensk lika lite som
jag kan bli Peruan om jag flytta dit. Mycket vilset läser jag
här på sporthoj:dummer

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Nationell, Sverigevän. Det låter mörkbrunt och
tvåltillverkare om det. Men ena killen höll på att dö av
misshandeln.
En kompis till mig är peruan och Sverigevän.
Han säger att han inte kan bli Svensk lika lite som
jag kan bli Peruan om jag flytta dit. Mycket vilset läser jag
här på sporthoj:dummer

Trodde knappt att det fanns peruaner i Sverige, förutom panflöjtsindianer.
Hur har han hamnat här?

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Nej det här är en märkesperuan och filmbög som jag.
Vet inte eller har glömt.Träffar han på torsdag och frågar han då
Bor i Kista och det har gått överstyr där säger han.Han ska eventuellt lämna det sjunkande Sverige och köpa hus i Peru

Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

Haha, skönt att man alltid får sina åsikter bekräftade. Majoriteten vet inte om att de lever i en demokrati utan tror att de lever i demokrati. Skendemokrati.

Hur vore det om du försökte komma med motargument till att Sverige är en demokratur istället. Bevis för påståendet finns det hur många som helst. Men det är klart det är lättare att ånga på med försök till förlöjliganden istället. Ditt barnsliga inlägg bevisar mest att du är ointelligent. Sopa.

Vakna Svenne!

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Haha, skönt att man alltid får sina åsikter bekräftade. Majoriteten vet inte om att de lever i en demokrati utan tror att de lever i demokrati. Skendemokrati.

Hur vore det om du försökte komma med motargument till att Sverige är en demokratur istället. Bevis för påståendet finns det hur många som helst. Men det är klart det är lättare att ånga på med försök till förlöjliganden istället. Ditt barnsliga inlägg bevisar mest att du är ointelligent. Sopa.

Vakna Svenne!

Apropå förlöjliganden ja.

Jag googlade på ordet, det används mest på s.k. invandringskritiska bloggar. Iaf de två första sidorna, med undantag för en feminist (häpp) sedan orkade jag inte med ert skit mer.
Jag har ingen anledning att komma med påståenden som förstärker eller försvagar (även om alla som läst något skrivet av dig vet att det är omöjligt) din bild av världen.
Jag har redan tidigare sagt att de media du ser som kommunistpropaganda, upplever jag som mitten-högerspråkrör. Det är en perspektivfråga helt enkelt.
Det är en parlamentarisk demokrati vi har, med de stora medierna ägt av ett fåtal (judar för de statsoberoende medierna, och alla oss andra för de statliga) gillar du det inte kan du:
1. Grina om att du inte får hata negrer hur du vill, spä på med att det är hemskt att inte fler än några "oberoende" bloggare lyfter frågan. (Paradoxen är att du får hata negrer men du får inte kalla dem negrer).
2. Arbeta för att få igenom din diktatur.
3. Flytta dit omgivningen passar dig
4. Något annat.

Angående påhoppet på min intelligens så tar jag lätt på det när det kommer ifrån dig.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Apropå förlöjliganden ja.

Jag googlade på ordet, det används mest på s.k. invandringskritiska bloggar. Iaf de två första sidorna, med undantag för en feminist (häpp) sedan orkade jag inte med ert skit mer.
Jag har ingen anledning att komma med påståenden som förstärker eller försvagar (även om alla som läst något skrivet av dig vet att det är omöjligt) din bild av världen.
Jag har redan tidigare sagt att de media du ser som kommunistpropaganda, upplever jag som mitten-högerspråkrör. Det är en perspektivfråga helt enkelt.
Det är en parlamentarisk demokrati vi har, med de stora medierna ägt av ett fåtal (judar för de statsoberoende medierna, och alla oss andra för de statliga) gillar du det inte kan du:
1. Grina om att du inte får hata negrer hur du vill, spä på med att det är hemskt att inte fler än några "oberoende" bloggare lyfter frågan. (Paradoxen är att du får hata negrer men du får inte kalla dem negrer).
2. Arbeta för att få igenom din diktatur.
3. Flytta dit omgivningen passar dig
4. Något annat.

Angående påhoppet på min intelligens så tar jag lätt på det när det kommer ifrån dig.

Jaså det gör du. Har du gjort något intelligenstest?

Sluta att lägga felaktiga värderingar på mig om hat och annat. Är det några som är hatiska så är det din sida. Dock är det ju sanktionerat hat.

Återigen fula knep förstås för att undvika sakfrågan. Parlamentarisk skendemokrati din sopa. Men det är klart - är man på din vänstra sidan av Mp som du så låtsas man att allt är frid och fröjd, eller så är man bara så puckad att man ärligt tror det. I ditt fall troligen det senare.

Vakna folket!

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Jag hoppas du kan förtydliga ditt inlägg med att svara på följande två frågor:

Vilka extrema kristna grupperingar finns i Sverige?

Vilka moderata muslimska grupperingar finns i Sverige?

Min uppfattning är diametralt motsatt din, bara så du vet. :)
kristna extrema grupperingar i Sverige har jag ingen koll på men i Usa finns där ju några sen muslimska grupperingar i Sverige vet jag inte bara personliga kontakter med muslimer här i Sverige

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det är roligt att folk som inte klarar av att diskutera alltid måste gå till personangrepp och bli så upprörda att man inte ens behöver se dom för att veta att det kommer rök ur öronen på dom. :hihi

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Tittar på extrema samlare på tv nu och jämför
Sveriges invandringspolitik med det och dom som blundar. Men sen
bryter ihop och sammarbetar :banana

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jaså det gör du. Har du gjort något intelligenstest?

Sluta att lägga felaktiga värderingar på mig om hat och annat. Är det några som är hatiska så är det din sida. Dock är det ju sanktionerat hat.

Återigen fula knep förstås för att undvika sakfrågan. Parlamentarisk skendemokrati din sopa. Men det är klart - är man på din vänstra sidan av Mp som du så låtsas man att allt är frid och fröjd, eller så är man bara så puckad att man ärligt tror det. I ditt fall troligen det senare.

Vakna folket!

Jag har gjort intelligenstest ja. Flera stycken faktiskt, med samma resultat på alla.
Däremot har du här inga mätbara data som indikerar vad min intelligensnivå ligger på.
Jag tror inte heller, om jag får vara så fräck, att du skulle ha kompetens att mäta intelligens om du hade dessa data.
Vad du däremot kan anklaga mig för är att vara din meningsmotståndare, för det finns många bevis för detta.
Således: håll dig utanför fortsatt diskussion om min intelligens, för det vet du ingenting om.

Angående frågan om skendemokrati så är det ju ditt tyckande det. Det är så systemet är utformat och den demokrati vi nu har. Gillar man det inte så får man försöka förändra det. Enkelt va?

Ponera att du skulle få igenom din samhällsordning, vad skulle det systemet kallas?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE