Sluta att lägga felaktiga värderingar på mig om hat och annat. Är det några som är hatiska så är det din sida.
Återigen fula knep förstås för att undvika sakfrågan.
Nu undrar jag om du är helt säker på vilken sida du står på??
Last edited:
Sluta att lägga felaktiga värderingar på mig om hat och annat. Är det några som är hatiska så är det din sida.
Återigen fula knep förstås för att undvika sakfrågan.
Och som vanligt gäller: om tråden ska förbli öppen, undvik personangrepp.
Absolut, förslag på någon?Är det inte bättre med varning/bann på användare istället för att låta valfria personer få stänga trådar de ogillar med hjälp av personangrepp?
Absolut, förslag på någon?
Således: håll dig utanför fortsatt diskussion om min intelligens, för det vet du ingenting om.
Ska inte späda på med mer "hårda" ord även om det var du som så moget drog till med den unika :foliehatt. Men för att besvara påståendet. Du kan omöjligen vara intelligent om du inte ser skevheten i den sk demokrati/debattklimat/vinkling i den demokrati som hävdas finns i Sverige. Spelar ingen roll vad du tror. Du lever i en slags vitpixlad illusion. Precis som staten vill.
Sverige ska inte bli mer av ett skitland än det redan har blivit. I stort sett alla europeiska länder har fattat galoppen och infört åtgärder. Men inte Sverige förstås där en så stor del av befolkningen fortfarande lider av den hjärntvätt som börjar redan i dagisåldern.
Slutligen. Vill du inte bli bemött med "Sopa". Undvik då att skriva :foliehatt för att motbevisa ett alldeles legitimt påstående från någon som bevisligen är mindre naiv än du.
Kram kram.
Det är ju din uppfattning. Du påstår dig äga sanningen. Jag vill mena att det är just DIN sanning, verkligheten synad genom DITT filter.
Liksom jag ser på omvärlden genom MITT filter.
Jag noterar också en viss hjärntvättning hos befolkningen men tyngdpunkterna ligger inte i min uppfattning på samma ställe du menar att de ligger.
Jag bryr mig inte egentligen om att du kallar mig för Sopa, det är din uppfattning. Att du försöker förminska mig och min åsikt genom att kalla mig ointelligent är däremot ett sakfel, det går inte obemärkt förbi.
Och handen på hjärtat:
Nog brukar det väl vara vår sida som kallas foliehattar när vi drar till med någon "fakta" som bara publiceras hos våra bloggande meningsfränder.
Inte vet jag. Har jag kallat dig foliehatt? Kallade jag dig foliehatt oförhappandes efter att du skrev nåt inlägg tidigare i tråden? Nä, just det. Sluta då kalla mig det så blir du bättre bemött.
Jag påstår mig inte äga sanningen men jag påstår mig ha synat bluffen. Dvs att den sanning som försöker påvisas är gravt felaktig, och jag gillar inte att någon försöker säga att bluffen är det enda riktiga genom att kalla mig foliehatt. Om du inte tycker bluffen är en bluff får du väl försöka säga det på ett annat sätt. Annars kan jag ju som du säkert förstår inte tycka att du verkar intelligent.
Är det foliehattigt att påstå att vi har en kalle anka-regering med lögnare, ryggradslösa, islamister och hycklare? Är det foliehattigt att påstå att det är odemokratiskt att de gamla politiska partierna av rädsla börjar ändra praxis och vill ändra grundlagen för att de är rädda att förlora makt till SD? Är det foliehattigt att påstå att det är barnsligt att demonisera och inte ens titta åt SD i riksdagen fast de bara står för samma åsikter som är norm i andra länder och för en invandringsnivå som var norm i Sverige för ett decennium sedan? Är det foliehattigt att påstå att 82% av samhällsjournalisterna är vänster och inte klarar av att vara objektiva? Är det foliehattigt att påstå att media/samhälle/politiker försöker skuldbelägga folk med annan mening än dem i tex invandringsfrågan? Är det foliehattigt att påstå att media på tvivelaktigt manér griper efter halmstrån för att lyfta fram positiva effekter med massinvandring medan man mörkar de negativa? Är det foliehattigt att påstå att sidor som tex Avpixlat finns och växer för att folk inte känner igen sig i medias samhällsrapportering? Är det foliehattigt att påstå att det är våra grannländer(och resten av världen) som har en mer sund inställning till regler/krav/antal/bidrag på asylanter?
Listan med exempel kan göras väldigt lång. Allting lägger grunden för en gammal hederlig demokratur. Sverige håller på att bli ett skitland och det tänker jag bidra till att sätta stopp för. Du/ni ska sluta att förstöra mitt land mer än ni redan har gjort.
Vari ligger statens hjärntvätt enligt dig då?
Nu tror jag väl inte att SD eller följare/företrädare för SD bör skrika sig hesa om att "följa praxis"?
Känns ganska onödigt att du citerar 1000tecken för att lägga en ovidkommande oneliner.
Känns ganska onödigt att du citerar 1000tecken för att lägga en ovidkommande oneliner.
Jag såg att muslimerna skall slippa betala ränta på sina banklån, just det måste ju vara jättebra för den påstått åtråvärda integrationen, att dela upp folks rättigheter baserat på påstått ursprung.
Okej, då sitter jag i alla fall kvar i min övertygelse tills vidare.kristna extrema grupperingar i Sverige har jag ingen koll på men i Usa finns där ju några sen muslimska grupperingar i Sverige vet jag inte bara personliga kontakter med muslimer här i Sverige
Jag såg att muslimerna skall slippa betala ränta på sina banklån, just det måste ju vara jättebra för den påstått åtråvärda integrationen, att dela upp folks rättigheter baserat på påstått ursprung.
Källa på det?
Tror det är Folksam som är i farten. Spelar ingen roll om det bara är ett förslag än så länge, det är fan i mig helt galet.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|