BlöjRäsern
Gränsfall
Men på riktigt, förbjuda fattigdom, finns det någon med hjärna som tänker på det viset?
Det låter vettigt tycker jag, beroende på hur man utformar det.
Om jag har hjärna vet jag inte.
Men på riktigt, förbjuda fattigdom, finns det någon med hjärna som tänker på det viset?
Jo det var som jag sagt ganska längesen jag hade något som helst förtroende för att någon politiker alls värnade om min trygghet och välbefinnande här.
Och ju fler våldsdårar med vapen som härjar fritt här, desto mindre anledning har jag att bry mig ett skit om nåt alls utom min egen överlevnad.
Det är så jävla pissuselt, det är fan under all kritik!
Tja, du kan ju nämna en sak som är förbjudet där fenomenet försvunnit.Det låter vettigt tycker jag, beroende på hur man utformar det.
Om jag har hjärna vet jag inte.
Tja, du kan ju nämna en sak som är förbjudet där fenomenet försvunnit.
Det är helt beroende på hur lagsatsen utformas.
Bara med ekonomi att försörja sin avkomma i en livstid må yngla.
Alternativt, tas fattiga av daga.
Ja, använder man vapen mot de som innehar våldsmonopolet är man ganska körd. Då är man terrorist. Förstår inte riktigt tänket.
När är det ok att revolutionera mot regimer som inte skyddar ens intressen?
Terrorister, frihetskämpar, beror lite på synvinkel...
Haha, visa på det om du kan.Det är helt beroende på hur lagsatsen utformas.
Humor på Afromans gamla klassiker
Jag tänker mig en utjämning av finanserna snarare.
Otidsenligt.
Ja, tjena...ANC
två tre fyra fem
OT men är det inte självaste Börje vid 3.25?
Ja, tjena...
Usa är riktigt flitiga på att terrorstämpla.Vet inte riktigt hur jag ska tolka dit svar. But I kinda made your point for you, brother.
ANC var, iaf hos USA, terroriststämplade fram till 2008(!) men anses väl generellt vara frihetskämpar. Du vet, apartheid och allt det där...
Ja, se bara hur bra det går för Sydafrika nu...Vet inte riktigt hur jag ska tolka dit svar. But I kinda made your point for you, brother.
ANC var, iaf hos USA, terroriststämplade fram till 2008(!) men anses väl generellt vara frihetskämpar. Du vet, apartheid och allt det där...
Inget som hindrar dig att gå i bräschen för en folkrörelse. Du kan ju börja leva på existensminimum och ge bort resten. Alternativt husera en flykting eller två och stå för samtliga av deras omkostnader fram tills dess att de är självförsörjande.
Återkommer om en vecka och ser hur det går för dig.
ANC
två tre fyra fem
Fast latinos är väl jagade i Väst medan judar inte är det öht?
Tror inte heller expressen som jag refererade till är intresserade av att jaga judar att skuldbelägga.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|