Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Jo det var som jag sagt ganska längesen jag hade något som helst förtroende för att någon politiker alls värnade om min trygghet och välbefinnande här.
Och ju fler våldsdårar med vapen som härjar fritt här, desto mindre anledning har jag att bry mig ett skit om nåt alls utom min egen överlevnad.

Det är så jävla pissuselt, det är fan under all kritik!

Så sant som det står skrivet :Bugar

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Om man tror att alla politiker är ondsinta och kommer göra allt för att förstöra för folket så finns ju bara ännu starkare skäl för moderna vapenlagar.

Fakta är att kriminella har vapen, varför är etablissemanget nöjda med det samtidigt som jag måste göra massa trams runt mina harmlösa jaktvapen? Nonsens och förtryck är vad det är.

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Jag tänker mig en utjämning av finanserna snarare.
Otidsenligt.

Inget som hindrar dig att gå i bräschen för en folkrörelse. Du kan ju börja leva på existensminimum och ge bort resten. Alternativt husera en flykting eller två och stå för samtliga av deras omkostnader fram tills dess att de är självförsörjande.

Återkommer om en vecka och ser hur det går för dig. :tummenupp

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Vet inte riktigt hur jag ska tolka dit svar. But I kinda made your point for you, brother. :dummer

ANC var, iaf hos USA, terroriststämplade fram till 2008(!) men anses väl generellt vara frihetskämpar. Du vet, apartheid och allt det där...
Usa är riktigt flitiga på att terrorstämpla.
Man skulle nästan kunna säga att dom tagit sig rätten att bestämma åt oss andra vad som är rätt och fel.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Vet inte riktigt hur jag ska tolka dit svar. But I kinda made your point for you, brother. :dummer

ANC var, iaf hos USA, terroriststämplade fram till 2008(!) men anses väl generellt vara frihetskämpar. Du vet, apartheid och allt det där...
Ja, se bara hur bra det går för Sydafrika nu...

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Inget som hindrar dig att gå i bräschen för en folkrörelse. Du kan ju börja leva på existensminimum och ge bort resten. Alternativt husera en flykting eller två och stå för samtliga av deras omkostnader fram tills dess att de är självförsörjande.

Återkommer om en vecka och ser hur det går för dig. :tummenupp

Jag kanske menade att undanröja alla som är fattigare än jag.
Jag lever ju redan på Sveriges lägsta heltidslön så det blir inte så många men några finns det väl.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras