Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
Saknas
Det är nog sista spiken i kistan när media behöver ljuga och vinkla sanningen så mycket att de vill lägga skulden på svenskar för att balansera upp det hela. Eftersom sånt här kommer ut så hjälper de i slutändan till att skapa ett vi-och-dem-samhälle med mer främlingsfientlighet. De kunde gott och väl ha uteslutit etniciteten om de ville vara neutrala. Men dessa nötter gör ju tydligen skillnad på ras och/eller ursprung (beroende på om man vill erkänna begreppet ras eller ej).

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
2015-02-01_1318.png

http://petterssonsblogg.se/2015/02/01/sex-svenskar-gripna-for-grov-valdtakt-pa-farja/

Jag basunerade ut bland mina kompisar redan igår kväll att jag satte en hundring på att det borde stått "svenskar" och inte svenskar. Naturligtvis satte ingen emot eftersom jag inte umgås med förståndshandikappade, så jag får inga cazzzzzzzzzzzzzzh :gråta

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag basunerade ut bland mina kompisar redan igår kväll att jag satte en hundring på att det borde stått "svenskar" och inte svenskar. Naturligtvis satte ingen emot eftersom jag inte umgås med förståndshandikappade, så jag får inga cazzzzzzzzzzzzzzh :gråta

Någon som har koll på vilken typ av "svenskar" det handlar om?

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Inte "sex personer" eller "sex män" utan "sex SVENSKAR" - Man BETONADE att det var sex SVENSKAR. Vilket alltså var en ren lögn. Det var sex Somalier med svenska pass som lever i Sverige.

"Alla Somalier och Syrier är svenskar - De vet bara inte om det än"

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Inte "sex personer" eller "sex män" utan "sex SVENSKAR" - Man BETONADE att det var sex SVENSKAR. Vilket alltså var en ren lögn. Det var sex Somalier med svenska pass som lever i Sverige.

"Alla Somalier och Syrier är svenskar - De vet bara inte om det än"

Var hittar jag den informationen?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Två i gänget greps när båten gick i hamn i Stockholm.
Stockholms tingsrätt B-1312-15.
Vill du ha namn får du pma. Eller ring dem själva.
Så slipper du oroas över att informationen är felaktig.

Tack :) Det är alltid intressant att ha fakta.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Så slipper du oroas över att informationen är felaktig.

Jag är orolig över att hela PK-eliten igår kallade dem svenskar innan de visste, tänk om de skrivit "somalier" och sedan haft fel, fackeltåget hade myllrat mellan Norra Bantorget och där "björnfittan" fimpades nu. :gnissla

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Jag är orolig över att hela PK-eliten igår kallade dem svenskar innan de visste, tänk om de skrivit "somalier" och sedan haft fel, fackeltåget hade myllrat mellan Norra Bantorget och där "björnfittan" fimpades nu. :gnissla

Konstigt, jag minns inget fackeltåg från Norra Bantorget när Bylund tvärsäkert satte igång en vadslagning om vilka förövarna bakom Utöya (med största sannolikhet) var. Ingen direkt ursäkt efter heller.
Inte heller när Stureplansmassakern ägde rum och Marques Jaras fejja och namn fanns överallt i media. Tills man förstod att det var visst Zethraeus som sköt?

Var det PK då?

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
De skriver ju Svenskar om de som åker ner o krigar för Is med.Svenska medborgare men tror inte de själva ser sej som Svenskar

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
Jag fattade varken första gången eller nu. Kan du förklara?

Självklart.

Du skrev:

Ja, använder man vapen mot de som innehar våldsmonopolet är man ganska körd. Då är man terrorist. Förstår inte riktigt tänket.
När är det ok att revolutionera mot regimer som inte skyddar ens intressen?

Varpå Skäggot svarade:

Terrorister, frihetskämpar, beror lite på synvinkel...

Case in point: ANC

De ansågs vara terrorister när det begav sig. Idag anses de, generellt, snarare ha varit frihetskämpar.

Get it? Got it? Good!

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
De skriver ju Svenskar om de som åker ner o krigar för Is med.Svenska medborgare men tror inte de själva ser sej som Svenskar

Jag undrar var gränsen går, om de åker ner dit och krigar så är det ju helt okej enligt rådande diskurs. Om någon annan åker dit och krigar mot den, är det också Kosher? I så fall, åtminstone moraliskt, så kan vi ju lika bra ta konflikten här. :)

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Ser jag rätt, herr opponent är här med fler frågor?

Han är skyldig mig, Skrotnisse, Skäggot, BoSoZuKu, Fettsnok, Yabba och ytterligare någon handfull medlemmar ett antal svar, hur tror ni han vill att vi skall göra med dem? Avvakta ytterligare?

Hans korkade frågor hade varit jättelätta att besvara, men hans dagisfröken lärde honom inte hur det fungerar i Sverige så det är dags att någon annan gör det: man ger, och man tar. Ger. Och. Tar.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Ser jag rätt, herr opponent är här med fler frågor?

Han är skyldig mig, Skrotnisse, Skäggot, BoSoZuKu, Fettsnok, Yabba och ytterligare någon handfull medlemmar ett antal svar, hur tror ni han vill att vi skall göra med dem? Avvakta ytterligare?

Hans korkade frågor hade varit jättelätta att besvara, men hans dagisfröken lärde honom inte hur det fungerar i Sverige så det är dags att någon annan gör det: man ger, och man tar. Ger. Och. Tar.

Oväntat....

Nu är det ju inte bara jag som har blivit beskylld för att vara tex kommunist så fort man inte håller med dig.
Du slänger dig med ord som PK-elit, Judehatare, Kommunist, massinvandring.
Du är givetvis emot Obama och du ger sken av att vara vapen-fetischist.

Du verkar vara en sån där go och trevlig svärmorsdröm som vill alla väl.
Både du och Skrotnisse tjatar om att jag ska svara på era frågor. Flera gånger har jag frågat er vilka frågor det gäller. Varje gång har jag fått samma ofullständiga svar så det blir lite svårt för mig att svara på det då ni konsekvent vägrar berätta för mig vilka frågorna är.

Men vet du, det gör inget. Ditt sätt att skriva och dina ordval visar vad du är för en person och det är verkligen lönlöst att diskutera med dig.....

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Oväntat....

Nu är det ju inte bara jag som har blivit beskylld för att vara tex kommunist så fort man inte håller med dig.
Du slänger dig med ord som PK-elit, Judehatare, Kommunist, massinvandring.
Du är givetvis emot Obama och du ger sken av att vara vapen-fetischist.

Du verkar vara en sån där go och trevlig svärmorsdröm som vill alla väl.
Både du och Skrotnisse tjatar om att jag ska svara på era frågor. Flera gånger har jag frågat er vilka frågor det gäller. Varje gång har jag fått samma ofullständiga svar så det blir lite svårt för mig att svara på det då ni konsekvent vägrar berätta för mig vilka frågorna är.

Men vet du, det gör inget. Ditt sätt att skriva och dina ordval visar vad du är för en person och det är verkligen lönlöst att diskutera med dig.....

Fyfan vad du verkar vara fördomsfull. Jag hade med glädje tagit en bira med Markus any day men hatar att ens vara i samma rum med såna som du. Av många skäl egentligen men främst för att ni aldrig har humor, inte tolererar att folk tycker annorlunda och man inte vågar säga nånting pga er enorma bajsnödighet. Det är som att gå på ett minfält. Men det är ju det såna som du vill när du gör likamedtecken mellan vapen och dålig människa, använda ordet massinvandring och rasist, att vara mot PK-väldet och nånting dåligt osv. Att tysta motståndarsidan genom att skuldbelägga. Åsiktspolisen. Ert demokraturvälde börjar rämna. Har du märkt det? Mycket tack vare SD. :tummenupp

Du snackar om svärmorsdröm när du själv verkar vara ett riktigt jävla svin. Snyggt.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Fyfan vad du verkar vara fördomsfull. Jag hade med glädje tagit en bira med Markus any day men hatar att ens vara i samma rum med såna som du. Av många skäl egentligen men främst för att ni aldrig har humor, inte tolererar att folk tycker annorlunda och man inte vågar säga nånting pga er enorma bajsnödighet. Det är som att gå på ett minfält. Men det är ju det såna som du vill när du gör likamedtecken mellan vapen och dålig människa, använda ordet massinvandring och rasist, att vara mot PK-väldet och nånting dåligt osv. Att tysta motståndarsidan genom att skuldbelägga. Åsiktspolisen. Ert demokraturvälde börjar rämna. Har du märkt det? Mycket tack vare SD. :tummenupp

Du snackar om svärmorsdröm när du själv verkar vara ett riktigt jävla svin. Snyggt.

Well, att du inte gillar mig är ju enbart positivt :hej

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...