Nu fantiserar du igen.Oväntat....
Nu är det ju inte bara jag som har blivit beskylld för att vara tex kommunist så fort man inte håller med dig.
Du slänger dig med ord som PK-elit, Judehatare, Kommunist, massinvandring.
Du är givetvis emot Obama och du ger sken av att vara vapen-fetischist.
Du verkar vara en sån där go och trevlig svärmorsdröm som vill alla väl.
Både du och Skrotnisse tjatar om att jag ska svara på era frågor. Flera gånger har jag frågat er vilka frågor det gäller. Varje gång har jag fått samma ofullständiga svar så det blir lite svårt för mig att svara på det då ni konsekvent vägrar berätta för mig vilka frågorna är.
Men vet du, det gör inget. Ditt sätt att skriva och dina ordval visar vad du är för en person och det är verkligen lönlöst att diskutera med dig.....
Vilka anser att ANC var frihetskämpar?Självklart.
Du skrev:
Varpå Skäggot svarade:
Case in point: ANC
De ansågs vara terrorister när det begav sig. Idag anses de, generellt, snarare ha varit frihetskämpar.
Get it? Got it? Good!
Vilka anser att ANC var frihetskämpar?
De flesta har tagit avstånd från den terrororganisationen.
De kunde fängslas för medhjälp kanske?Vad tyst de blev i media när de visa sig att de inte
var Pär och Lars och Bosse som gick överstyr på Amorella.
Nån nämde att bojkotta Filip och Fredrik Somalievurmare nu hihi
OK vännen, if you say so.
Självklart.
Du skrev:
Varpå Skäggot svarade:
Case in point: ANC
De ansågs vara terrorister när det begav sig. Idag anses de, generellt, snarare ha varit frihetskämpar.
Get it? Got it? Good!
Vad är det för svar?
Försöker igen:
Vilka anser att ANC var frihetskämpar?
Jag är genuint intresserad.Det gör väl gemene man? Det är ju det vi får lära oss av skola och media. ANC:s sämre sidor har jag fått nys om på senare år.
Det gör väl gemene man? Det är ju det vi får lära oss av skola och media. ANC:s sämre sidor har jag fått nys om på senare år.
Jag tror svarta i sydafrika ser dom som frihetskämpar. Fast jag vet inte om svarta i sydafrika fått det bättre.Jag är genuint intresserad.
För mig har det varit tvärt om.
ANC hylades och benämndes som "frihetskämpar" i början.
Sedan kom deras metoder fram.
Enda gången jag hört ANC nämnas i positiva ordalag har varit när studentäckel försöker påvisa att ändamålen helgar medlen.
Vilket bara stämmer inom vissa, snäva ramar.
Jag är faktiskt ännu mer förbryllad nu... Titta tillbaka vem du citerar.
Igen... Vad menar du med "två tre fyra fem"?
Kristna som vill att världen ska anpassa sig efter deras reiligion? Nej, inte skulle kristna agera så?
http://omni.se/topic/91708bee-7ddd-...-cb444715e839?source=aftonbladet#xtor=AD-500-[omni]-[tf_utrikesbox_1404]-[integration]-[aftonbladet]-[startsidan]-[26002]
Kristna som vill att världen ska anpassa sig efter deras reiligion? Nej, inte skulle kristna agera så?
http://omni.se/topic/91708bee-7ddd-...-cb444715e839?source=aftonbladet#xtor=AD-500-[omni]-[tf_utrikesbox_1404]-[integration]-[aftonbladet]-[startsidan]-[26002]
Din läsförståelse på engelska är verkligen i världsklass! Eller så är detta ännu ett exempel på hur det står till med din verklighetsuppfatting.
And Huckabee, in an interview that aired Sunday on CNN, made it clear that on certain social issues, he too believes that his religious beliefs should be the basis for the laws of the state.
En fd fox-medarbetare i USA tycker alltså att i en specifik stat bör lagar gällande vissa sociala frågor baseras på hans tro. (Den i USA sedan länge vedertagna kristendomen.) En vild gissning är att han inte propagerar för att skära halsen av otrogna hundar eller stena bögar och kvinnor. Detta likställer du alltså med att "kristna vill att världen ska anpassa sig efter deras religion"? Underförstått som tex IS.
Man tar sig för pannan när man inser att du förmodligen har rösträtt.
Din läsförståelse på engelska är verkligen i världsklass! Eller så är detta ännu ett exempel på hur det står till med din verklighetsuppfatting.
And Huckabee, in an interview that aired Sunday on CNN, made it clear that on certain social issues, he too believes that his religious beliefs should be the basis for the laws of the state.
En fd fox-medarbetare i USA tycker alltså att i en specifik stat bör lagar gällande vissa sociala frågor baseras på hans tro. (Den i USA sedan länge vedertagna kristendomen.) En vild gissning är att han inte propagerar för att skära halsen av otrogna hundar eller stena bögar och kvinnor. Detta likställer du alltså med att "kristna vill att världen ska anpassa sig efter deras religion"? Underförstått som tex IS.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|