Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Förväntar du dig ngt annat av en myndig person som frivilligt lägger sin röst på ett extremistparti som MP:zpy

Det osar inte geni om du kallar ett parti som vill ha "fler blommor i världen" för extremister samtidigt som du kramar om ett parti vars ledare springer på stan med järnrör och kallar svenska kvinnor för horor.

Inte geni alls....

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Är dyngspridaren tillbaka med sin uppvigling? :lol Dagens ALU-aktiviteter är därmed avslutade, alternativt håltimme. :)

Jag ser att hen hallucinerar, eller var verkligen Jimmy Åkesson eller Mattias Karlsson med då Zoran Ismail och OG angrep några personer från SD? :confused:

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Är dyngspridaren tillbaka med sin uppvigling? :lol Dagens ALU-aktiviteter är därmed avslutade, alternativt håltimme. :)

Jag ser att hen hallucinerar, eller var verkligen Jimmy Åkesson eller Mattias Karlsson med då Zoran Ismail och OG angrep några personer från SD? :confused:

Tack för ditt givande inlägg. Det tillförde en massa sanning, en hel del substans och flera klargöranden (som vanligt).
Det är tur att denna ventil finns, vem vet vad du skulle kunna ställa till med annars?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Du menar på att uttalanden som dessa är att anse som normala kristna värderingar?

http://www.theguardian.com/us-news/...e-same-sex-marriage-gop-presidential-2016-run

Snarare undantaget som bekräftar regeln. Inte tror jag att den sortens "kristna värderingar " stöttas av 160milj människor. Din jämförelse är tämligen uddlös sett till hur många muslimer du finner med avig inställning, till säg homosexuella (som exempel nämns i länken om basisten).

Det finns ju även kvinnor som våldtar men det är med männen vi har det stora problemet. Det är ungefär vad du jämför nu..

Så. Du fick ett svar.

Motfråga:

Hur många multikulturella samhällen är just samhällen i världen och lider intr av social segregation med utgångspunkt i kulturen?

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Snarare undantaget som bekräftar regeln. Inte tror jag att den sortens "kristna värderingar " stöttas av 160milj människor. Din jämförelse är tämligen uddlös sett till hur många muslimer du finner med avig inställning, till säg homosexuella (som exempel nämns i länken om basisten).

Det finns ju även kvinnor som våldtar men det är med männen vi har det stora problemet. Det är ungefär vad du jämför nu..

Jag tror du skulle kunna förklara grundläggande fakta ytterligare några hundratusen ggr, han kommer inte begripa, och även om han hade haft kapaciteten saknas viljan och öppenheten. Han har skaffat sin världsbild, den skall bestå, skygglapparna är fast monterade på den här modellen.

Apropå ämnet, skygglappar, Loco/Lyra, same shit.

https://www.youtube.com/watch?v=PUDgI6yZ5k4

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Det osar inte geni om du kallar ett parti som vill ha "fler blommor i världen" för extremister samtidigt som du kramar om ett parti vars ledare springer på stan med järnrör och kallar svenska kvinnor för horor.

Inte geni alls....

Fan nu är du där igen, när ska du sluta tillskriva andra åsikter dom inte har/står bakom? Har sagt det till dig förr men får lov att upprepa mig vilket jag helst vill undvika att behöva göra (jag antar att du tillhör undantaget), jag röstar fortfarande INTE på sd:7peta

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
SVT basunerar ut att färre flyktingar kommer till Sverige, bara 95,000 i år. Typisk sådan propaganda som "vissa" går på.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Uttalandet att man inte ska tvinga kristna att acceptera något som är emot deras religion?

Kan vi tvinga muslimska moskéer i sverige att viga homosexuella muslimer?
Vad jag hört, enda gången en journalist frågade en moské (strax innan samma journalist fick sparken) så är muslimernas syn på homosexualitet att det finns inte. Så bekvämt för dem. :)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Inte geni alls....

Du röstade alltså på extremistpartiet MP utan att kolla deras partiprogram.
Sedan fantiserar du ihop något flum som du anser att de står för.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar