De kanske hänger på Henrik Schyffert-trenden, han lär ju också varit ironisk?Klart om inte att man skjuter ner personer vid köpcentrum mitt på dagen är allvarligt så kan det nog stämma
De kanske hänger på Henrik Schyffert-trenden, han lär ju också varit ironisk?Klart om inte att man skjuter ner personer vid köpcentrum mitt på dagen är allvarligt så kan det nog stämma
"När somaliska invandrare bildar ett bandylag är de 'somaliska invandrare', när åtta somaliska invandrare våldtar en kvinna är de svenskar".
Klockren iakttagelse.
Enligt uppgift var ingen av dem svensk medborgare. Vad är det för fel på Sverige 2015?
Tre uppges vara somalier, en ska enligt skatteverket ha medborgarskap sen 2010. Han bjöd in sina grabbpolare från hemlandet på en våldtäktstrip? Givetvis framgår inte detta i accepterad media, men Loco kan ju alltid kontakta kammaråklagare Brandt om han vill verifiera.
Jag hoppas och tror att de utvisas permanent.
http://www.nyatider.nu/gruppvaldtakt-pa-finlandsfarja/
Tre uppges vara somalier, en ska enligt skatteverket ha medborgarskap sen 2010. Han bjöd in sina grabbpolare från hemlandet på en våldtäktstrip? Givetvis framgår inte detta i accepterad media, men Loco kan ju alltid kontakta kammaråklagare Brandt om han vill verifiera.
Jag hoppas och tror att de utvisas permanent.
http://www.nyatider.nu/gruppvaldtakt-pa-finlandsfarja/
Såhär låter det när media konfronteras
Aftonbladet & Expressen ljög om gruppvåldtäkt: http://youtu.be/9LNDYAeCTN0
Suck
Så, när invandrare utsätts för brott, så är det relevant information om etnicitet, religion och så vidare. Är brottslingen vit är det också av upplysningsvärde. Är gärningsmannen däremot invandrare själva..
Hört att PK bara är foliehattande, stämmer det Loco, bara så jag tycker rätt..
.
Och så får Henrik Skyffel en skrapa, med all rätt.
http://ledarsidorna.se/2015/02/skomakare-bliv-vid-din-last-2/
Sverige skall, anser jag, ha en humanitärt präglad flykting- och asylmottagning. Men vi skall vara ärliga med oss själva och säga att det kostar. Inspel som Henrik Schyfferts, Malena Ernmans och Margot Wallströms förvärrar faktiskt debatten med sin rent ut sagt illiterata framtoning. Jag måste faktiskt ställa mig frågan om Henrik Schyffert, med flera varmhjärtade, någonsin läst någon högre matematik än den om lärs ut på lågstadiet. Dessvärre gör de oss alla en otjänst med att redovisa just det som råkade fastna just i lågstadiet. Inget annat fick fäste.Trots dina bolag (du är duktig på det du gör), varav ett har en kassalikviditet på mer än 300 procent och omsättning på mer än 11 MSEK, så är samhällsekonomi ur ett makropersektiv inte din ”bag”.
Henrik Schyffert, du har din roll att spela i opinionsbildningen. Och framför allt i opinionsbildningen mot främlingsfientlighet. Vill du spela den väl så bliv vid din läst. Humorn. Matematik och ekonomi är inte riktigt din grej utan kommer bara slå tillbaka och stimulera just de krafter du säger dig vilja verka emot.
Där kom "mångkultur" igen.
Jag synar och höjer med Israel.
Så, när invandrare utsätts för brott, så är det relevant information om etnicitet, religion och så vidare.
Sådär! Nu kan jag rösta på SD, det rätta SD, urfolksnassarna själva.. http://mobil.kuriren.nu/nyheter/en-inflyttningsbroms-for-invandrarsvenskar-8110248.aspx
Nä, jag tycker det är vettigt. Samerna kan gott få ha sitt land för sig själv, men då helt isolerade från sverige som dom vill.Vilket jävla skit, hittade du det där i någon samtalsgrupp relaterad till dina andra problem?
Människor som dig är nog mitt största problem
Nånstans mitt emellan, går lite upp och ner som för dom flesta.Antingen har du ett väldigt bra ett eller ett väldigt dåligt liv.
Nä, jag tycker det är vettigt. Samerna kan gott få ha sitt land för sig själv, men då helt isolerade från sverige som dom vill.
Människor som dig är nog mitt största problem Mackan, så det här är min främsta terapigrupp. Puss på dig din lilla terriervalp.
Jag uppfattade ärligt talat artikeln som satir.Så, nationalism är ok om den är samisk?
Jag uppfattade ärligt talat artikeln som satir.
Men jag skulle väl säga att nationalism som sådan är ok, lite efterbliven men ok. Varför ska man inte värna om sitt land och vara stolt?
Hade jag sett nåt i sverige att vara stolt över utom kanske naturen hade jag varit nationalist. Jag är nog naturtionalist..
Det är väl snarare nånstans där när nationalismen blir totalitär och resulterar i folkmord som det går överstyr eller?
Näe.. jag tyckte inte den var lika upprörande som Macka-b-flex gjorde iaf.Nationalism är ju ingen folkrörelse, den är ju hitintills arrangerad av överheten, det är ju inte så att ett gäng tyska bönder en dag kom på iden att gasa ihjäl judar. Sen är det ju ganska sällan den nyttjats till folkmord, krig brukar väl vara det vanliga?
Men visst var den ironisk, men inget i den var ju direkt felaktigt ur samiskt perspektiv.
Näe.. jag tyckte inte den var lika upprörande som Macka-b-flex gjorde iaf.
Nationalism är ju ingen folkrörelse, den är ju hitintills arrangerad av överheten,
SameDemokraterna, tyckte det passade här.. och så anade jag väl att det skulle störa den medellöse republikanen också.Upprörande knappast, fånigt försök till någon form av poäng snarare.
Lite nyfiken på varför du valde länka till den?
Folkhemmets Sverige tycker jag mer liknar folkrörelse 1930-1967 än arrarngemang av överhet.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|