Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
"När somaliska invandrare bildar ett bandylag är de 'somaliska invandrare', när åtta somaliska invandrare våldtar en kvinna är de svenskar".

Klockren iakttagelse.

Enligt uppgift var ingen av dem svensk medborgare. Vad är det för fel på Sverige 2015?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Enligt uppgift var ingen av dem svensk medborgare. Vad är det för fel på Sverige 2015?

Tre uppges vara somalier, en ska enligt skatteverket ha medborgarskap sen 2010. Han bjöd in sina grabbpolare från hemlandet på en våldtäktstrip? Givetvis framgår inte detta i accepterad media, men Loco kan ju alltid kontakta kammaråklagare Brandt om han vill verifiera.
Jag hoppas och tror att de utvisas permanent.

http://www.nyatider.nu/gruppvaldtakt-pa-finlandsfarja/

Såhär låter det när media konfronteras
Aftonbladet & Expressen ljög om gruppvåldtäkt: http://youtu.be/9LNDYAeCTN0

Suck

Så, när invandrare utsätts för brott, så är det relevant information om etnicitet, religion och så vidare. Är brottslingen vit är det också av upplysningsvärde. Är gärningsmannen däremot invandrare själva..

Hört att PK bara är foliehattande, stämmer det Loco, bara så jag tycker rätt..
.
Och så får Henrik Skyffel en skrapa, med all rätt.
http://ledarsidorna.se/2015/02/skomakare-bliv-vid-din-last-2/

Last edited:

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Tre uppges vara somalier, en ska enligt skatteverket ha medborgarskap sen 2010. Han bjöd in sina grabbpolare från hemlandet på en våldtäktstrip? Givetvis framgår inte detta i accepterad media, men Loco kan ju alltid kontakta kammaråklagare Brandt om han vill verifiera.

Jag tror nog att dom flesta visste att det inte var svenskar som låg bakom det där. Har man nån som helst förmåga att se mönster så inser man vilken kultur som människorna som gör sånt där tillhör. Nu menar jag inte att alla från MENA-länderna är våldtäktsmän men den här typen av våldtäkter är nånting som är importerat därifrån. Det första steget mot att lösa problemet är att erkänna att det finns.

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!

Såhär låter det när media konfronteras
Aftonbladet & Expressen ljög om gruppvåldtäkt: http://youtu.be/9LNDYAeCTN0

Suck

Så, när invandrare utsätts för brott, så är det relevant information om etnicitet, religion och så vidare. Är brottslingen vit är det också av upplysningsvärde. Är gärningsmannen däremot invandrare själva..

Hört att PK bara är foliehattande, stämmer det Loco, bara så jag tycker rätt..
.
Och så får Henrik Skyffel en skrapa, med all rätt.
http://ledarsidorna.se/2015/02/skomakare-bliv-vid-din-last-2/

Sverige skall, anser jag, ha en humanitärt präglad flykting- och asylmottagning. Men vi skall vara ärliga med oss själva och säga att det kostar. Inspel som Henrik Schyfferts, Malena Ernmans och Margot Wallströms förvärrar faktiskt debatten med sin rent ut sagt illiterata framtoning. Jag måste faktiskt ställa mig frågan om Henrik Schyffert, med flera varmhjärtade, någonsin läst någon högre matematik än den om lärs ut på lågstadiet. Dessvärre gör de oss alla en otjänst med att redovisa just det som råkade fastna just i lågstadiet. Inget annat fick fäste.Trots dina bolag (du är duktig på det du gör), varav ett har en kassalikviditet på mer än 300 procent och omsättning på mer än 11 MSEK, så är samhällsekonomi ur ett makropersektiv inte din ”bag”.

Henrik Schyffert, du har din roll att spela i opinionsbildningen. Och framför allt i opinionsbildningen mot främlingsfientlighet. Vill du spela den väl så bliv vid din läst. Humorn. Matematik och ekonomi är inte riktigt din grej utan kommer bara slå tillbaka och stimulera just de krafter du säger dig vilja verka emot.

Kunde inte sagt det bättre själv. Instämmer mao till 100%.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Så, när invandrare utsätts för brott, så är det relevant information om etnicitet, religion och så vidare.

Det där är PK-isternas största självmål, kanske blir det rent av avgörande för deras fall?

Frågor som "vem är svensk", retoriska frågor om "definition" av Sverige osv, allt det där är kvalificerad skit, praktiserad av idioter. Svaret är mycket enkelt, samma minoritetsgrupper som påstår sig kunna vara utsatta för t.ex. diskriminering, de är också de som inte är svenska. Man kan inte ena dagen vara diskriminerad och andra dagen inte tillhöra minoriteten. Blir man utsatt för hatbrott kan man också utsätta för hatbrott. Lätt som en plätt. Viking Line Somalia festen, det var ett hatbrott, solklart. Tänk er det (fullständigt otänkbara förstås) motsatta, åtta white trash nollor våldtar somalisk kvinna. Uj uj uj, fackeltågen hade stått och väntat redan när Viking Line passerade Furusund, Mehmet Kaplan och Jan Guillou hade talat i Kungsträdgården, DN och Aftonbladet hade delat ut Somaliska Riksförbundets fejk-tidning med följande sju upplagor och TV4 hade sänt dygnet runt med Malou von Bajs och Jenny Tandstedt.

Det här vet PK-isterna egentligen, men de älskar att spela dumma. Varför gör de det?

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Vilket jävla skit, hittade du det där i någon samtalsgrupp relaterad till dina andra problem?
Nä, jag tycker det är vettigt. Samerna kan gott få ha sitt land för sig själv, men då helt isolerade från sverige som dom vill.
Människor som dig är nog mitt största problem Mackan, så det här är min främsta terapigrupp. Puss på dig din lilla terriervalp.

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Antingen har du ett väldigt bra ett eller ett väldigt dåligt liv.
Nånstans mitt emellan, går lite upp och ner som för dom flesta.
Men visst, jag tjänar ok, har utlopp för min efterblivna kreativitet - och jag känner mig relativt fri i mitt slaveri för den globala kapitalismen.
Men såklart väntar jag ju tålmodigt på att nordkoreas heliga rymdkommunister träder fram som jordens rättmätiga härskare och sparkar ut reptilerna för gott i den intergalaktiska maktkampen som pågår under ytan..!
Du däremot är ju en tvivelaktig figur vars debattinlägg här i huvudsak går ut på att kränka och urinera på dina meningsmotståndare och hylla ett så i grunden förstört, korrupt och eländigt system som usa's republikaner representerar.
Sporthojs egen Blackadder, jag saluterar dig!
Önskar dig all lycka i att fortsätta stötta ljusskygga typer som Rumsfeld, Bush & co

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Nä, jag tycker det är vettigt. Samerna kan gott få ha sitt land för sig själv, men då helt isolerade från sverige som dom vill.
Människor som dig är nog mitt största problem Mackan, så det här är min främsta terapigrupp. Puss på dig din lilla terriervalp.

Så, nationalism är ok om den är samisk?

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Så, nationalism är ok om den är samisk?
Jag uppfattade ärligt talat artikeln som satir.
Men jag skulle väl säga att nationalism som sådan är ok, lite efterbliven men ok. Varför ska man inte värna om sitt land och vara stolt?
Hade jag sett nåt i sverige att vara stolt över utom kanske naturen hade jag varit nationalist. Jag är nog naturtionalist..
Det är väl snarare nånstans där när nationalismen blir totalitär och resulterar i folkmord som det går överstyr eller?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag uppfattade ärligt talat artikeln som satir.
Men jag skulle väl säga att nationalism som sådan är ok, lite efterbliven men ok. Varför ska man inte värna om sitt land och vara stolt?
Hade jag sett nåt i sverige att vara stolt över utom kanske naturen hade jag varit nationalist. Jag är nog naturtionalist..
Det är väl snarare nånstans där när nationalismen blir totalitär och resulterar i folkmord som det går överstyr eller?

Nationalism är ju ingen folkrörelse, den är ju hitintills arrangerad av överheten, det är ju inte så att ett gäng tyska bönder en dag kom på iden att gasa ihjäl judar. Sen är det ju ganska sällan den nyttjats till folkmord, krig brukar väl vara det vanliga?

Men visst var den ironisk, men inget i den var ju direkt felaktigt ur samiskt perspektiv.

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Nationalism är ju ingen folkrörelse, den är ju hitintills arrangerad av överheten, det är ju inte så att ett gäng tyska bönder en dag kom på iden att gasa ihjäl judar. Sen är det ju ganska sällan den nyttjats till folkmord, krig brukar väl vara det vanliga?

Men visst var den ironisk, men inget i den var ju direkt felaktigt ur samiskt perspektiv.
Näe.. jag tyckte inte den var lika upprörande som Macka-b-flex gjorde iaf.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln