Pizzerian är kapitalism, den bygger på exakt de principerna.Tja, hade jag alternativen Äta och utnyttjas eller Svälta.. valet är ganska enkelt.
Varför skulle den lokala pizzerian vara ett problem?
Pizzerian är kapitalism, den bygger på exakt de principerna.Tja, hade jag alternativen Äta och utnyttjas eller Svälta.. valet är ganska enkelt.
Varför skulle den lokala pizzerian vara ett problem?
Jag har aldrig nånstans någonsin sagt att vi ska avskaffa kapitalism Skäggis, jag har däremot framhävt ett behov av kritik mot den, och förnuftsbaserad moderering.Pizzerian är kapitalism, den bygger på exakt de principerna.
Du tror att någon kan moderera utan att besitta egna syften?Jag har aldrig nånstans någonsin sagt att vi ska avskaffa kapitalism Skäggis, jag har däremot framhävt ett behov av kritik mot den, och förnuftsbaserad moderering.
Hoppet är det sista som dör!Du tror att någon kan moderera utan att besitta egna syften?
Du talar mot din egen uppfattning.Hoppet är det sista som dör!
Du har ingen lösning men mycket att klaga på, bekvämt.
Jag får upp en bild där du står hemma naken med cowboy-hatt och boots
Det finns en annan tråd för sådana fantasier.
Nejdå. Hoppas kan man göra utan att tro.Du talar mot din egen uppfattning.
Bjäbb. Viff.Klassisk svensk vänstermetodik. Lite som "klyftorna".
Så du tror att volymen motverkar individers förmåga att utnyttja?Nejdå. Hoppas kan man göra utan att tro.
Sen handlar det inte om 'någon' heller, det är ganska många inblandade.
Bjäbb. Viff.
Likewise, Sir.Vänligen försök höja nivån på dina inlägg lite grann, alt. avstå.
Volymen av?Så du tror att volymen motverkar individers förmåga att utnyttja?
Volymen av?
Ser inga gränser på människors förmåga och vilja att utnyttja.
Ser samtidigt enorma prov på altruism och välvilja.
Människan är både enkel och komplex på samma gång.
Sen tror jag informationshämtande genom att jämföra motsatser, antingen eller, och svartvita resonemang inte går att applicera på vår världsbild längre.
Volymen av människor, men jag försöker bara förstå hur du tänker.
Att gå in och styra kräver människor, oavsett om det är ekonomi eller något annat, dessa människor är, till följd av att vara människor, benägna att sko sig själva.
Det blir inte lätt att lösa om du vill styra, jag är mest nyfiken hur du tänkt lösa det.
Jag är inte intresserad av att styra nån annan än mig själv tyvärr, men jag skulle ju kunna säga upp mig från mitt kneg och resa jorden runt och be random folk att sluta vara egoistiska arslen kanske?
Jag anser inte att ett system med ledare är absolut nödvändigt eller naturligt bestämt.Tja, eller förespråka miljöarbete?:algore
Men om du inte vill styra någon, varför anser du att andra skall göra det?
Jag anser inte att ett system med ledare är absolut nödvändigt eller naturligt bestämt.
Det bästa vore ju ett system så fulländat i alla aspekter att det är självunderhållande, men det är ju lika realistiskt som idén om en evighetsmaskin.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|