Nu blev han alltså ännu argare, för att andras rätt att tycka annorlunda än honom än en gång understryks. För den som vill veta hur totalitära regimer lyckas begå så fruktansvärda övergrepp mot människor är det bara att titta på Loco, en första klassens påhejare av hat mot oliktänkande. Jag tänker inte sätta mig på lika höga hästar som honom och leka Dr. Phil och göra en fullskalig psykologisk analys, vilket han så klart inte bemästrar, men jag tror banne mig att han varit en aktiv mobbare i tonåren denna lilla vänsterligist.
Angående vänsterns förkärlek för ”Palestina” och islam så är det inte så komplext, vänstern hatar det de kallar ”kapitalet”. USA är hatobjekt #1. USA stödjer Israel. Israel är hatade av flertalet arabländer. Logiken för den trögtänkte blir då att tycka bra om fiendens fiende, dvs arabländer. Detta passar de kretiner som vill dela in världen i svart/vitt, ont/gott, rikt/fattigt alldeles utmärkt. Detaljer som att flertalet arabländer är diktaturer, kvinnohatande, religiösa totalitära stater – det underordnas naturligtvis den övergripande frågan, dvs att hata kapitalet. Att flera arabländer är stormrika spelar ingen roll, om man är trögtänkt alltså. Det blir dock jobbigt för vänstern när de ställs inför nazismen, vida hyllad av arabländer, tillika motståndare till kommunismen under andra världskriget och en allmänt illa omtyckt skitideologi. Här vacklar vänstern, det är det du ser på en viss medlems antisemitiska uttalanden. Missa inte hur det vävs in nidbilder och nedsättande omdömen om amerikaner, det hade förstås inte varit tänkbart om andra folkgrupper eller nationaliteter att en vänsteropponent skulle uttrycka sig så svepande och raljant.
Du släpper inte alls på din villfarelse att du är öppet sinnad mot de som inte tycker som du?
Ojojoj....din mamma måste ha kastat sten på storken....