Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Igår fick han ett batteri med ifrågasättanden, men nu är det ny dag, så nu hakar han upp sig som den lilla papegoja han verkar vara. Att jag kallar en Moderat för kommunist, det är högst upp på Miljöpartisten Locomondos agenda. :lol

Visste ni förresten att papegojor finns i både Afghanistan och Chile, det kunde bli Sveriges nationalfågel snart. :)

http://sv.wikipedia.org/wiki/Papegojor

Det är ditt språkbruk överlag som visar på hur osäker och rädd du är inombords.
Det är synd att du vänder din rädsla utåt, mot andra istället för att jobba med att bli av med den.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Man måste säga att Sverige kommit ganska långt när en förortskille plötsligt tror han är språkprofessor och beteendevetare. Vi gjuter ju självförtroende i de små liven i alla fall. :tummenupp

Nästa gång jag hör någon säga klass-samhälle eller segregation kommer jag ta det på ännu mindre allvar. :)

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Man måste säga att Sverige kommit ganska långt när en förortskille plötsligt tror han är språkprofessor och beteendevetare. Vi gjuter ju självförtroende i de små liven i alla fall. :tummenupp

Nästa gång jag hör någon säga klass-samhälle eller segregation kommer jag ta det på ännu mindre allvar. :)

Mig skadar du ju inte genom att gömma dig bakom dina smileys? Det förstår du väl?
Det är bara du som fortsätter må dåligt och det kommer alltid fram till din omgivning till slut. Det är bara du som avgör vad du vill göra med det

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Mig skadar du ju inte genom att gömma dig bakom dina smileys? Det förstår du väl?
Det är bara du som fortsätter må dåligt och det kommer alltid fram till din omgivning till slut. Det är bara du som avgör vad du vill göra med det

I stället för att försöka lappa ihop ditt ego kanske du kan förklara hur du kopplar utöya till Yara och varför?

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
I stället för att försöka lappa ihop ditt ego kanske du kan förklara hur du kopplar utöya till Yara och varför?

Jag ville bara visa på hur bisarra kopplingar Markus gör ibland och därför drog jag in Utöya för att det skulle vara lika bisarrt av mig att nämna Breivik som nån generell vägvisare för hur nordbor är.
Måhända gick inte den kopplingen fram, måhända var den inte bra. Men jag är riktigt trött på hans antydanden, kopplingar och totala avsaknad av insikt när svenskar eller nordbor begår samma vidriga handlingar som någon från mellanöstern.
När någon "vit" begår nåt är det alltid en ensam förvirrad galning, när någon muslim begår nåt är det ett tydligt bevis på att alla i,6 miljarder muslimer är likadana.

Därför nämnde jag Breivik och blev det fel så ber jag om ursäkt för det.

- - - Updated - - -

Och igen, ang kostnader....

http://viralt.aftonbladet.se/las-henrik-schyfferts-hyllade-inlagg-till-alla-som-vill-prata-om-vad-invandring-kostar/

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jag ville bara visa på hur bisarra kopplingar Markus gör ibland och därför drog jag in Utöya för att det skulle vara lika bisarrt av mig att nämna Breivik som nån generell vägvisare för hur nordbor är.
Måhända gick inte den kopplingen fram, måhända var den inte bra. Men jag är riktigt trött på hans antydanden, kopplingar och totala avsaknad av insikt när svenskar eller nordbor begår samma vidriga handlingar som någon från mellanöstern.
När någon "vit" begår nåt är det alltid en ensam förvirrad galning, när någon muslim begår nåt är det ett tydligt bevis på att alla i,6 miljarder muslimer är likadana.

- - - Updated - - -

http://viralt.aftonbladet.se/las-he...alla-som-vill-prata-om-vad-invandring-kostar/

Ja, ganska fel blev det då han de facto försvarade gruppen palestinier, och med all rätt.

Men att dra in en ensam galning utan yttre finansiering är ytters kontraproduktivt ur din sida, så du vet det till nästa gång och försöker dämpa reflexen.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Han kanske lider av samma problem som jag, jag vaknade.:4skrika

Själv var jag riktigt klämkäck idag, jag utbrast till och med att fredagsmorgnar är fantastiska!

Jag vet inte vad han har för problem, nu har han fått för sig att jag viftar bort vitas kriminalitet? Helt oförankrat i verkligheten förstås, jag vill i likhet med SD se mycket kraftiga tag mot all brottslighet, till skillnad från hans och hans MP som egentligen inte vill ha straff alls, möjligen korta, och avskaffa försvaret till förmån för ett dialogförsvar. Är det en sådan galning man skall behöva läsa inlägg från? :confused:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Men att dra in en ensam galning utan yttre finansiering är ytters kontraproduktivt ur din sida, så du vet det till nästa gång och försöker dämpa reflexen.

Det är helt ofattbart hur Breivik kan jämföras med terrorgrupper som har tusentals eller miljontals medlemmar eller anhängare. Jag har egentligen inte ens sett liberala debattörer göra det, på vänsterkanten är det idel missförstånd som vanligt förvisso.

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
:va Du menar att män kring barn inte kan låta bli att våldta dessa och att om vi har kvinnliga brandmän kommer alla att brinna inne?

Handlar inte detta om att man har dålig bakgrundskoll vid anställning där man ska hantera människor och att det är förändring av intagningsvillkor som är den felande länken?
Nä, det är bara en traditionell kristen högervriden värdering att ens öde ska bestämmas av sitt kön. Jag tror personligen att Markus fick stryk av tjejerna i sandlådan när han var liten. Därför måste han äga vapen. För att skydda sig mot allt onaturligt som starka tjejer osv.

Proximus

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2010
Hoj
ZX10R - 04 KTM 250 EXC-F - 07

Och igen denna felaktigt tolkade OECD rapport. Henrik Schyffert har fel från början till slut, inte en siffra rätt. Precis som alla andra gånger du har länkat till något som bygger på den rapporten.

Dessutom var det (även med Facebook mått mätt) ett fruktansvärt uselt skrivet och rörigt inlägg, var han berusad när han skrev?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
:rofl Förlåt. Ja, jag var på plats. Jag var inte utsatt. Tror barn får se mycket mer än vi vuxna får.

Det var ditt svar på att jag tycker man kan undvika länder med socialt sätt man inte gillar som jag tolkade som att man behöver vara på plats för att lära sig.

Att tala och förtrycka jämställer jag inte riktigt.

Aah, ok, blir lätt rörigt efter ett tag.:yoparty

Men det jag försökte påvisa var att ytan människor upptar som har en dålig syn inte är problemet, det är människorna i sig.

Men jag håller med, finns länder som jag skulle undvika som turist.

Nej, ett tal är aldrig jämförbart med en handling, så hur förhåller du dig då till lagen om hets mot folkgrupp?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
http://hejahanif.se/flyktingutjamning/ lite färsk fördelningen mellan kommunerna.

Bor du i en rödmarkerad kommun? Skäms, ditt rasistsvi!

Vilken ointelligent kille, jag hade fått för mig att han var smart.
Var skall flyktingarna bo i Stockholm? I någon av de få hyresrätter vars svartkontrakt kostar 10,000/m2?
I Danderyd?

Det finns ju inga hyresrätter här, vad tror folk, är de så här dumma? Jag förordar absolut inte att någon skall behöva ta emot flyktingar mer än någon typ av minimum, så det är inte det att jag kör en Locomondisk Not in my backyard eller något sådant trams.

Det finns ingen hejd på idiotin. Sedan kan man ju också tycka att bonnhålorna får vad de förtjänar, de får en påse pengar och påse migranter varje månad, fair enough.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Inkonsekvensen är total: http://www.svd.se/nyheter/utrikes/eu-kritiseras-for-skev-flyktingpolitik_4313885.svd
Vilket trams, vadå att Estland "tar emot", det är väl upp till var och att söka sig dit? Det heter ju allt som oftast att Sverige minsann inte tar emot någon, och vi kan heller inte göra något åt myriaden med asylsökande och anhöriginvandrare, det anses ju vara en naturlag att det skall komma så många som det gör, så vad kan egentligen Estland göra om inte vi något kan göra? Och varför skulle Estland få ta del av de oerhörda rikedomar som invandringen innebär för oss andra?
Som vanligt när sådant här skit trummas ut så hänger ingenting ihop.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Och igen denna felaktigt tolkade OECD rapport. Henrik Schyffert har fel från början till slut, inte en siffra rätt. Precis som alla andra gånger du har länkat till något som bygger på den rapporten.

Dessutom var det (även med Facebook mått mätt) ett fruktansvärt uselt skrivet och rörigt inlägg, var han berusad när han skrev?

Såklart det är så. Jag glömde kolla SDs Facit...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag funderar på om korvgubbe har en obstinat lillebrorsa som heter Locmondo. Den här bittra stilen att bara komma dragandes med raljerande känns bekant. Man kan så klart bemöta vad som helst med ett "ja men så är det ju säkert", man slipper liksom att förklara sig så, vilket i och för sig är förståeligt när man är extremist.

Ja men judar är lika mycket värda, absolut.

Det är lite som medias citationstecken, alltid runt "massinvandring" eller "nationalist" - aldrig runt "flyktingar" eller "svenskar". Fegt, ohederligt och väldigt PK - och helt i linje med gällande doktrin.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Jag funderar på om korvgubbe har en obstinat lillebrorsa som heter Locmondo. Den här bittra stilen att bara komma dragandes med raljerande känns bekant. Man kan så klart bemöta vad som helst med ett "ja men så är det ju säkert", man slipper liksom att förklara sig så, vilket i och för sig är förståeligt när man är extremist.

Ja men judar är lika mycket värda, absolut.

Det är lite som medias citationstecken, alltid runt "massinvandring" eller "nationalist" - aldrig runt "flyktingar" eller "svenskar". Fegt, ohederligt och väldigt PK - och helt i linje med gällande doktrin.

Eller så bemöter man varenda människa som inte håller med en som PK eller Svenskfientlig.

Vem skriker du "Jävla PK" till i ditt vardagliga liv?
Parkeringsvakten?
Den som tränger sig i kön till Sibylla?
Den som gör mål på dig i fotboll?
Trisslotten som visar 0 i vinst?
Taco-skalet ikväll som går sönder mitt i tuggan? Det där jävla skalet, svenskfientligt är vad det är !!

Och eftersom du envisas med att dra upp det gång efter annan...

http://www.dn.se/PageFiles/73862/20150203.gif

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

- - - Updated - - -

http://viralt.aftonbladet.se/las-he...alla-som-vill-prata-om-vad-invandring-kostar/

Nej.
Du är tjurig för att du har fel.
Igen.
Är det inte dags att du försöker komma ifatt med svaren snart?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj