Om det kommer från KPMLR så är det opålitliga fakta, om det kommer från Regeringen så är det opålitliga fakta men om det skrivs på avpixlat så är det odiskutabel sanning?
Är det ungefär så du menar?
Är det här någon typ av fritidsgård där du just iklätt dig rollen som den mest skräniga tonårskillen eller?
Det kan stå sanna saker på Atonbladets, avpixlat, KPMLR, Wikipedia och Regeringens hemsida. Det kan det också göra på Livsmedelsverkets, Volvos eller Svenska Kyrkans hemsida.
Det kan också stå helt felaktiga saker på - hör och häpna - samtliga ovan hemsidor. Vad exakt är det som är svårt att förstå med det?
Att något på en hemsida är sant, falskt eller överdrivet säger ingenting eller lite om resten av informationen på hemsidan. På Wikipedia påstods det florera mycket osanna uppgifter i dess linda, det är väldigt få som konsekvent skulle vägra använda Wikipedia pga det. På slaskforumet Flashback florerar massor med skit, ändå har det flera gånger varit en viktig källa för så väl journalister som polis.
Om du menar att det inte bor 400,000 muslimer i Sverige så kan du säkert ha rätt, sannolikheten att det bor exakt 400,000 muslimer i Sverige - eller gjorde det vid tidpunkten för intervjun med Fredrik Reinfeldt är dessutom ganska låg. Det kan faktiskt ha bott 399,863 muslimer eller 400,013 muslimer i Sverige per den 19/6-2014 varför du nog med relativt stor säkerhet kan säga att jag har fel, och du har rätt. Jag antar att det är viktigt för dig, så kan vi låta de stora sammanhangen och nyanserna i diskussionen vara, huvudsaken är vem som har rätt, och är man en tonåring på en fritidsgård, så är man
Så visst, du har rätt, jag ger dig nu den äran, hoppas det känns väldigt väldigt bra och att du får en fantastisk helg. Glöm inte att rösta!