Jag kan väl ärligt säga att jag möjligen kommer argumentera för minskad invandring den dagen då jag anser att jag börjar dela den bilden, men jag har inte riktigt nått dit än.. Min bild av Sverige, av människors välstånd/armod och situation är ganska skild från din.
Så din personliga gräns är inte nådd än? Ska bli kul när den är det och du också kommer på att det enda alternativet som finns att rösta på är SD.
Tycker det är rätt lustigt också att du mfl enbart diskuterar ekonomin. Det är förvisso en viktig aspekt men det finns så många andra orsaker till att begränsa invandringen från vissa områden. Men det har vi ju redan diskuterat och kommit fram till att du saknar empati(förmågan att sätta dig in i andra människors sits). Inte minst för alla brottsoffer.
Kan man förövrigt få en kommentar från någon som pratar om att öppna våra hjärtan för att rädda livet på och försörja halva världen om ni tycker det är rimligt med någon slags tacksamhet för det? Eller att man någon gång i alla fall skulle få höra om nån som är nöjd. Så mycket gnäll och missnöje det är på Sverige och svenskarna så undrar man ju varför någon överhuvudtaget vill komma hit. Försörja släkten där hemma kanske. Pengarna duger men inte människorna?