Sugen på att rösta på SD?

Status
Ej öppen för fler svar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Bara det jag skrev innan. Att ni nån gång slutar dra upp denna "skillnad" från när någon inom SD begår samma idiotiska handling som någon annan.
Ta lite ansvar nån jävla gång och sluta upp med offerkoftan.

Har du förmågan att bedöma hur framgångsrikt ditt projekt är eller vill du att jag hjälper dig?

- - - Updated - - -

Jag klarade inte hela.
Det är en fantastisk samling faktafel och propaganda.
Jag brukar tycka att sådant är kul.
Men detta är bortom allt förnuft.

Det måste ha varit vidrigt.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Där gav Ulf mig ett dilemma iaf....

Jag är helt övertygad om att ni vet var jag står men ni verkar aldrig kunna ta er ur SDs hycklande.
Ni säger ju att ni vill få bukt med en massa problem men dessa problem står ju SDs representanter för i många fall. Men i deras fall är det ok, finns en ursäkt, siffror förvanskas osv. Den berömda "skillnaden" återigen.

Ett huvudargument för SD-sympatisörer har varit att ni röstar SD för att inget annat parti vill ta upp frågan. inte för att ni sympatiserar med SD generellt utan att dte är en fråga som inget annat parti tar i och därför visar ni ert missnöje genom att rösta på SD.

Kommer ni nu rösta på KD när de tar tag i frågan och vill förändra saker likt SD? Nu finns det plötsligt ett alternativ som lyssnar på folket.
1: Ge ett exempel på "hycklandet".
2: Du tycker alltså att det är helt OK att rösta på ett parti som står för samma politik som SD? Varför då?

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Jag hade röstat på SD även om Åkesson hade en skurmopp som huvudbonad. Hoppas det inte är allt för många kötthuvuden som går på de andra partiernas skitsnack om att "ta tag i invandringsfrågan".

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
Jag hade röstat på SD även om Åkesson hade en skurmopp som huvudbonad. Hoppas det inte är allt för många kötthuvuden som går på de andra partiernas skitsnack om att "ta tag i invandringsfrågan".

Lönesänkarna https://www.youtube.com/watch?v=VF__jA7GUhY

Mer invandring mer konkurrans om färre jobb, mer klirr i kassan för eliten/makten mindre välfärd och lön för oss som arbetar. Men det verkar vara så många vill ha det.
Nej tack sänk till Danmarks nivå och hjälp på plats fler en den fruktansvärt lilla klick som har råd att ta sig hit.

Och villka jobb ska alla ha? bostäder finns det ju gått om !!!

en del här inne fattar inte vad ordet konsekvens är för något!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Lönesänkarna https://www.youtube.com/watch?v=VF__jA7GUhY

Mer invandring mer konkurrans om färre jobb, mer klirr i kassan för eliten/makten mindre välfärd och lön för oss som arbetar. Men det verkar vara så många vill ha det.
Nej tack sänk till Danmarks nivå och hjälp på plats fler en den fruktansvärt lilla klick som har råd att ta sig hit.

Och villka jobb ska alla ha? bostäder finns det ju gått om !!!

en del här inne fattar inte vad ordet konsekvens är för något!

Fel.
Som Bonny mycket riktigt påpekade, så skapar de mer jobb än de utför.

Smagatusk

Guest
Kanske för att siffran ang SD bara gäller deras riksdagsledamöter? Toppen av SD alltså. De som är satta i en förtroendeposition för att styra landet? Dessa människor har alltså begått brotten, inte gemene SD på stan.
Fuck knows hur statistiken skulle se ut om man tog med de också?

Men kom igen... Det är ju Aftonbladet vi snackar om. Hade siffrorna varit sämre för SD om alla ledamöter togs med hade ju Aftonbladet säkerligen gjort så.

Jag saknar vissa brott i deras jämförelse. Mord, hustrumisshandel, bilstölder, Jihadkrigare osv.

Smagatusk

Guest
Ni säger ju att ni vill få bukt med en massa problem men dessa problem står ju SDs representanter för i många fall. Men i deras fall är det ok, finns en ursäkt, siffror förvanskas osv. Den berömda "skillnaden" återigen.

Vi vet att du är lite trögtänkt, men jag kan säga det en gång till:

Vi som röstar på SD vet att det finns många rötägg i deras parti. Vi försvarar inte dem. Med vi röstar på deras politik. Fattar du? Jag skiter i vem som ligger bakom deras politik, jag vill bara se att den genomförs av någon. Vem som helst.

Det som blir lite löjligt är när du KRÄVER att vi försvarar dem fast vi inte vill.

Locomondo

Bannad
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
Trajkon
Vi vet att du är lite trögtänkt, men jag kan säga det en gång till:

Vi som röstar på SD vet att det finns många rötägg i deras parti. Vi försvarar inte dem. Med vi röstar på deras politik. Fattar du? Jag skiter i vem som ligger bakom deras politik, jag vill bara se att den genomförs av någon. Vem som helst.

Det som blir lite löjligt är när du KRÄVER att vi försvarar dem fast vi inte vill.

Så då tänker du rösta KD nu?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...