Sixx, du har klart ballaste superduken som har en blå kylarvinge.
Ska den inte vara blå?
Sixx, du har klart ballaste superduken som har en blå kylarvinge.
Vad kör ni med för sulor grabbar? det har ju tjatats om det förr men det kommer ju oxå nya däck och nya sd ägare.
Jag har haft orginal diablo, pilotpower 2ct som är bra till allt utom varma dagar på bana, och nu har jag supercorsa pro och de är ju bra men jag tänkte testa nåt annat.
Nån som kör med Bridgestone? funderar på BT 002.
De jag väljer mellan är nog Bridgestone, Metzler Racetec k3, Metzler sportec m3 eller Pirelli diablo corsa 3.
Jag kör på Bridgestone BT016, supernöjd hittills! Nickeluring skulle också lägga på dom nu..
Dom verkar ju fina, de fanns inte på bridgestones hemsida . Hur ligger de i pris?
Det är tydligen ett jäkla jobb att ställa ventilerna, så varannan service kostar lite extra.
Snacka med Ragnar tidigare idag, nu är grejjerna till min knarr beställda och klara iaf, hoppas på åka till nästa helg! WoHo!
Haka på nu boys, Tuvängen är kul!
Vi brukar ses på macken (är det Statoil? ) under E4:an i Västberga runt 07.00. Vi kan väl säga det på en gång - kl. 07.00 på vilken mack det nu är...hjälp mig någon med bättre minne.
Vad kör ni med för sulor grabbar? det har ju tjatats om det förr men det kommer ju oxå nya däck och nya sd ägare.
Jag har haft orginal diablo, pilotpower 2ct som är bra till allt utom varma dagar på bana, och nu har jag supercorsa pro och de är ju bra men jag tänkte testa nåt annat.
Nån som kör med Bridgestone? funderar på BT 002.
De jag väljer mellan är nog Bridgestone, Metzler Racetec k3, Metzler sportec m3 eller Pirelli diablo corsa 3.
Har läst runt en del å d verkar som om duken Är lite vobblig men som min vobblar är det ju löjligt.
Kör du ca 130-140 i jämn fart så håller jag på å vobbla av vägen till slut. Skall det vara så, menar att ktm kan ju aldrig ha släppt iväg en hoj som gör husan jag hade senast hade till värsta racerhojen?
Vid nerlägg å du ger på gas eller lite ojämt i vägen är det med livet som insats man håller sig kvar på vägen, å detta i nästan vilka farter som helst, höga som låga???
Inget e glappt, laborerat med att sänka/höja gafflarna i kronan men inget hjälper. Trivs jävligt bra me hojen i övrigt men får ja inte bukt med det så måste jag ju sälja.
Nån som har nått tips som en annan inte tänkt på tidigare.
Strydämpare är en men jag tycker inte den skall va SÅ orolig som han e
bara pga att jag inte har styrdämpare.
Tacksam för alla ideer för lelleträffen nalkas å då brukar det bli banåkning för mig men det verkar lite avlägset som det är nu.
/ Plupp
Har läst runt en del å d verkar som om duken Är lite vobblig men som min vobblar är det ju löjligt.
Kör du ca 130-140 i jämn fart så håller jag på å vobbla av vägen till slut. Skall det vara så, menar att ktm kan ju aldrig ha släppt iväg en hoj som gör husan jag hade senast hade till värsta racerhojen?
"kapat"
/ Plupp
/ Plupp
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |