Tack själv, var jäkligt kul! Och du lyckades skrapa knät första gången du besökte en bana också, bra där! Även om du som Nicke har så långa ben att ni kan skrapa båda knäna samtidigt!
Kan informera att den 12 juni så är det dropin på Sviestad
Hur funkar det här med dropin?
Enklast att läsa här: http://www.lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=1&SektId=86
Jag ska försöka ta mig dit ialf svin kul på Sviesta
Puckar .. mja jag har ialf inga på mina braxxor, det funkar bra ändå som glad amatör
Att mätaren spökar kan bero på att kontakten bakom instrumentet inte sitter i ordentligt. Så var det på min R. Lätt att kolla - bort med två skruvar och fäll ner framlampan.
Hehe oki, Kraschpuckar ! Ja det känns tryggt att haJag syftade på kraschpuckar på hojen (otydlig formulering).
Jag ser verkligen fram emot att få hojen ordentligt mappad. Tror att den kommer bli sammetslen i gasen då.
Tack själv, var jäkligt kul! Och du lyckades skrapa knät första gången du besökte en bana också, bra där! Även om du som Nicke har så långa ben att ni kan skrapa båda knäna samtidigt!
Måste bara tacka alla för en sjuk trevlig dag i lördags, hysteriskt kul!
/ Johannes
Ni som funderar på att besöka sviestad och inte har
varit där tidigare den här säsongen bör montera på org burkarna då ljudkraven har skärpts rejält mot förra året!
Vad tar i efter fotpinnarna när man lägger ner? Något dyrt?
Rörken igår va actionladdat, Ambulans både i bil och helikopterform, en avsvimmad efter att ha landat på huvudet och ett nyckelben gick åt.
Drick massor när ni kör i värmen.
/A
På Torsdag så j*vlar!
Vart på så bra humör när jag pratat med Ragge att jag la en order hos FC Moto på ett nytt ställ, tog 15min från order till att mailet från UPS kom, lev. på torsdag det också! Vilken succédag!
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|