Tuffa, däckspons?
nÄ HEHE men köper billigt av en kille från michelin =) va gör man inte för kamran =)![]()
Riktigt rå avatar fick du till.
Hoppas min baksula tål 2 dagar på Midlanda, blir garanterat däckskifte nästa vecka.
/A
Snygga bilder, Mange-9!![]()
Är det någon som sett om det står någon SD till salu ute på firmorna i Stockholmsområdet?
Om man räknar in Uppsala så finns det gott om pärlor.
/A
Mjo. Men jag vill provköra en, till att börja med, och hittar så pissigt i Uppsala så det vore fiffigt om det vore i Stockholm.
Blir jag själv ute på barkaby ikväll?
Nix , Jag åker dit + några kompisar.,, ses där![]()
Sälv sitter man och väntar på Nickeluring och Sixx, 2 dagar på Midlanda nästa, spännande med ny bana.
Videokamera och nya objektiv till digitalkameran så lite dokumentär lär det väl bli.
/A
Tänkte köra SH-kurs på Sviestad i helgen igen. Är det några som ska dit? Det är ju på lördag och söndag. Söndagen är ju inte fullbokad ännu, så det lutar åt det. Vädret verkar ju bli kanon. Sist var vi ju några stycken.
Tyvärr så har jag inte fått mina nya chrachpuckar ännuså man får se till att hålla sig på hjulen...
Någon som kört bana med Pirelli Diablo med Duken och kan ge ett omdöme.
Sälv sitter man och väntar på Nickeluring och Sixx, 2 dagar på Midlanda nästa, spännande med ny bana.
Videokamera och nya objektiv till digitalkameran så lite dokumentär lär det väl bli.
/A
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |