Hej alla glada, blir stolt ägare av en Superduke 08 (Vit lack) om 2 veckor ,-), nu är det bara att räkna dagarna!
Grattis
/A
Hej alla glada, blir stolt ägare av en Superduke 08 (Vit lack) om 2 veckor ,-), nu är det bara att räkna dagarna!
Fy fan vad livet känns rättvist när man kör SuperDuke
Akra-burkar sitter förhoppningsvis på till nästa helg, även om jag gillar utseendet med org. så går det verkligen inte att åka runt med dom. Man skrämmer ju inte ens pensionärerna
Får med ett par Akra slipon, ska köra in bågen innan jag mappar om den och hivar på burkarna. Längtar tills man får höra mullret ;-)
Många av er som hivat på 16 drev fram?
Däckgänget har inte öppet förens på tisdag så man får be en stilla bön att cykeln inte får tummen ner av SMC besiktningsgubbarna på Rörken imorrn.
/A
From -07 så sitter det 16T orginal, bara att tanka och slanga.
/A
tjaa!
Kan vell börja med att säga att jag är riktigt sugen på att köpa en superduke!
sen undrar jag lite vad de är som skiljer vanliga och R modelen förutom bortagen passagerarplats och hårdare fjädring?'
kör nämligen en buell xb9s idag och undrar lite om skillnaden mellan den och just superduken?
Mvh Alexis
sen undrar jag lite vad de är som skiljer vanliga och R modelen förutom bortagen passagerarplats och hårdare fjädring?'
Samt att man får ont i röven av sadeln.
- Andra gafflar och bakdämparen.
Det finns två skäl till att man får ont, antingen kör man som om det vore en HD eller så är man för gammal..
Men grattis till den vita, grymt snygg färgkombo
tjaa!
Kan vell börja med att säga att jag är riktigt sugen på att köpa en superduke!
kör nämligen en buell xb9s idag och undrar lite om skillnaden mellan den och just superduken?
Mvh Alexis
Några som ska till Rörken idag, samåka?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati