Jag ska men jag bor ju på Landet och har 10 min dit, dvs Knivsta, jag brukar dock va där löjligt tidigt, senast 16:30 på plats.
/A
Tänkte försöka komma rätt tidigt jag också. Åker från Saltsjö Duvnäs vid 15:30 så vi syns där!
Jag ska men jag bor ju på Landet och har 10 min dit, dvs Knivsta, jag brukar dock va där löjligt tidigt, senast 16:30 på plats.
/A
Tänkte försöka komma rätt tidigt jag också. Åker från Saltsjö Duvnäs vid 15:30 så vi syns där!
Nya R-modellen har lite mer pulver och ändrad vinkel på gaffeln tror jag. Samt att man får ont i röven av sadeln. Men den är ju riktigt cool. Lite dumt att man bara kan åka själv på den.
Det där med ont i röven är lite båg.
ärligt så har jag alldrig nånsin fått ont i röven när jag åkt på min.
ja tycker det är en härlig sadel. mycket lätt att förflytta sig på.
Inte den mjukaste men bra! Trodde samm asak ja med när ja satt mig på hojen första gången men är dessutom ganska stor skillnad att prova med jeans och med tjockt skinnställ på sig.
Nån som kommit över några bilder från Rörken igår? Var ju en del som stod & knäppte. Kul med ett ansikte på hobbes också, väl mött nästa vecka för detta gav mersmak och lite därtill Får dock se till att byta grupp då, tror jag underskattade mig själv lite väl :helt_utan_självinsikt
Nån som hittat stompgrips (eller kopior) till våra hojjar? Eller blir det till att köpa ett stort ark och klippa själv?
Nån som kommit över några bilder från Rörken igår? Var ju en del som stod & knäppte. Kul med ett ansikte på hobbes också, väl mött nästa vecka för detta gav mersmak och lite därtill Får dock se till att byta grupp då, tror jag underskattade mig själv lite väl :helt_utan_självinsikt
Nån som hittat stompgrips (eller kopior) till våra hojjar? Eller blir det till att köpa ett stort ark och klippa själv?
Någon som skall åka till Tuvängen på lördag den 14
Det såg så fint ut så, skrik till så mekar vi på dina nya rör och susar förbi Lelles för mappning innan nästa körning, om du är på hugget och inte allt för bakis så samlas vi kl 07 på OK Västberga för avfärd mot Tuvängen (Södertälje) på lördag.
Härligt och se en SDR på banan.
/A
Tjenare.
Är väldigt inne på att köpa mig en superduke.
men vill gärna ha lite tips..
va skiljer årsmodellerna? vilken ska man satsa på?
varför ligger det så mkt 05r ute men knappt inga 06r t.ex...
nån skildnad på dom?
skulle vara supertacksam för svar.. svara gärna här eller PM:a mig.
tackar på förhand!
va är att föredra?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA