Radarsekvensen på smhi säger att det är sista rycket på droppar nu så jag tar mig ut alldeles strax.
http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=9444&l=sv
http://www.smhi.se/cmp/jsp/polopoly.jsp?d=9444&l=sv
JAg åker dit så fort det torkat på vägarna . R:H
Ser ut som att det blir sol ca 12:00 ..
Jag har funderat till att byta till en Super Duke.
Men det med försäkringen är inte kul. Har ni några tips ome var det är bäst att försäkra?
Bilsport ville ha 10000, vilket jag tycker är lite mycket.
Har läst på något ställe att man kan offroad försäkra den, stämmer det?
Jahapp hur blir det nu.. det ska bli bättre väder efter 12:00 .. vilka ska åka ut ??
Ragge är förmodligen sveriges mest svårkontaktade karl.
Det tror jag inte. Jag vet att folk har justerat sitt trottelspel, men jag har inte hört något om några specialverktyg.
Citat metod 1:
"Its pretty easy man. Theres two cables coming out of your throttle. You want the one that has an 1.5 inch piece of rubber. Fold that back and you'll see two bolts. Then just loosen the smaller one, now you can play with the bigger one to adjust the freeplay. When your happy with the free play snug the smaller nut to the bigger one and thats it.
When I did mine, my throttle was getting stuck on the bar end. If this happens just give the bar end a bit of a turn so your throttle springs back. Also once your done, with the motor running turn your bars from left lock to right. Make sure your rpm stays the same. Last thing you want is to accelerate when making a slow left turn."
Citat metod 2:
"I took the tank off and removed filter, and got to the main throttle bodies and adjusted from there, much better. I found there was not much adjustment from the cables by the twist grip."
Faen , det va blött på Bulten
Jaja kanske i morgon om man inte är för bakis.. SKål !
Jepp den ser mycket bättre ut, men 07 kitet är dyyyyrrt och sen så är det tveksamt om 06 instrumenten får plats i 07 masken som du säger.
1000 kr för mt03 lyktan är schysst pris, och ifall man inte pallar med göra egna fästen, 600 kr extra för fästena. Det kommer att bli snyggt, för jag funderar på att göra en fuling och kopiera jag med Roligt att se vad lite svart färg kan göra runt reflektorerna http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=162141&page=15
Här i norr stänker det fortf, ångest, jag vill nöta.
/A
Fortsätter det får jag väl klippa lite film från Midlanda och lägga upp fotoalbumet på Nickeluring och Sixx, inkl nudeshoots.
Men det med försäkringen är inte kul. Har ni några tips ome var det är bäst att försäkra?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|