smacker
Skiter mest i de...
Då säljer du din hoj billigt till mig.
Ha ha ha säljes eller bytes mot barnvagn.....
Då säljer du din hoj billigt till mig.
Nån som tagit bort fotpinnarna för passagerare? Kommer troligtvis inte släpa runt med extravikt därbak speciellt ofta så jag är sugen på att skruva bort dom. De ser enkla ut att ta loss, men de är fästa både högt och lågt, vilket får mig att fundera på om de också har funktionen att styva upp ramen. Nån som vet eller har testat?
Har för mig att någon på superduke.net har testat och han rekommenderade att man behöll dom, på grund av att bakramen tappade lite stabilitet. Lär väl vara marginellt gissar jag, så det är väl bara att prova...
Äntligen dax för premiären och så hittar man detta när man lägger på nya klistriga däck inför säsongen... Lite svårt att se om man inte demonterar bakaxeln så jag tänkte bara höra om någon annan med har råkat ut för samma åkomma...? Bilden föreställer kedjesträckaren som sitter i svingen och som är gängad i bakaxeln, inte så kul att komma på det för sent...
Mina åkte av första dagen jag fick min -05, tycker den blev cleanare bak. Absolut ingen skillnad i övrigt.Har för mig att någon på superduke.net har testat och han rekommenderade att man behöll dom, på grund av att bakramen tappade lite stabilitet. Lär väl vara marginellt gissar jag, så det är väl bara att prova...
Idag var man förbi Lelles i uppsala.. snackade med en trevlig säljare(ragnar).
och det slutade med att jag bytte in dremeln(cbr600rr) mot en grå Superduke -07a, hämtar ut den på lördag..
Nån som har bra tips på serviceverkstad i sthlm?, misstänker att jag kommer behöva göra 100mila servicen innan helgen är slut
Det är väl Dirtbike som har KTM service i s-holm, där servades min av den tidigare ägaren. Själv tar jag svängen till Uppsala med min då Lelles (ragnar), har gett ett betydligt mer kompetent intryck.
Får snacka med ragnar hur lång tid servicen tar, om det inte tar en hel dag så kan man ju shoppa i uppsala under tiden. jag har inget emot att köra till uppsala. men vill ju inte lämna hojjen över natten å åka apostlahästarna hem
Får snacka med ragnar hur lång tid servicen tar, om det inte tar en hel dag så kan man ju shoppa i uppsala under tiden. jag har inget emot att köra till uppsala. men vill ju inte lämna hojjen över natten å åka apostlahästarna hem
Min erfarenhet är dock att allt jobb på Lelles tar minst en hel dag oavsett hur lite jobb det är. Ragnar är grymt kompetent, men det hjälper inte när telefonen ringer precis konstant...
Kollade precis på vad en SD-07 skulle kosta i försäkring, gissa om jag blev förvånad!
6600:- hel/hel.
Trodde aldrig att jag skulle ha råd att försäkra en SD !
Man blir lite sugen på att byta.......
Funkar dom bra?
Hade en duke-00 för några år sen och den strulade en hel del, man vill ju inte sätta sig i samma träsk igen... Duccen strular ju duktigt mycket, trots att den är helt ny.....
Inga större problem, var nått med startmotorn på 05 anners vet jag inget.
Bara byta du lär inte bli besviken den går inte att jämföra med monstret.
Idag hämtade jag skönheten, nu blir det att snabbt avverka 100 mil så man får på akraburkarna
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|