Mange Knutsson
Ny medlem
Gratis bandag vid köp av KTM V-twin!
http://www.ktm.se/Detail.223.15.html?&nodeID=105409&cHash=fe235bd8f3
http://www.ktm.se/Detail.223.15.html?&nodeID=105409&cHash=fe235bd8f3
Halloj!
Nu på lördag blir man medlem i "SD" klubben igen!
Köpte en sprillans SD 2006 och körde en sommar endast 250 mil (underbar hoj) sedan dess har det blivit lite andra hojjar (många KTM!!) men ska nu återigen köpa en beggad SD som har 2 månaders nygaranti kvar. Den har gått 1000 mil.
Frågan lyder...
Ni som har haft era hojjar lite längre och kört dem mycket har det varit några speciella problem med dem?
Har läst här i tråden och det jag läst verkar vara ett och annat oljeläckage men inge allvarligare grejor.
Det går att t.o.m den 23 månaden att förlänga nygarantin ytterligare 24 mån för 3600 kr. Vet inte om jag ska göra det eller ej har ändå 6 mån beg garanti från firman där jag köper hojjen.
Är detta en detta en dämparfråga? något som är felinställt eller är det något värre?
Frågan lyder...
Ni som har haft era hojjar lite längre och kört dem mycket har det varit några speciella problem med dem?
va den billigaste dom har, men den mäter i 0-20kgm.. vad är det om man jämför med 10nm
Har hört att det bara går att förlänga garantin från 07r och framåt men jag kan ha fel. Dom kanske säger olika på olika firmor?
Javisst . Idag slog jag till och bytte ut min trotjänare mot en Hertig av lite högre rank
rrrrrrrrrr rrrrrrrrrrr
Nej . Jag va hos Ragge o bytte lite
Fixxade garanti till juni 2011 det är en -07a .
Fick inte ens ont i röven från Uppsala-hem runt 10mil
Polarn slog i skallen och köpte en H-D .. Tvi Tvi ..
Han lär nog byta tillbaks va det lider
Javisst . Idag slog jag till och bytte ut min trotjänare mot en Hertig av lite högre rank
rrrrrrrrrr rrrrrrrrrrr
Installerat och gjort klart med TuneBoy'en inför måndagens mappning. Petade in Lurings mapp han hade förra året och tog en repa idag. Ryckigheten på låga varv är borta och vridet vid 3-4k/rpm är bra mycket kraftigare. Tyckte det var en markant skillnad på att bli av med original luftburken.. Men nu, utan att det ens är mappat för just min maskin.. Vilket ös, helt sjukt! Det skottar på som aldrig förr! Varvstoppet uppflyttat till 10k och skillnaden nu mot innan mellan 8k & uppåt går inte att beskriva. Känns som VTEC! Nå grönjävligt vilket drag det blev i maskin Ska bli grymt kul & se om man kan vrida ur ännu lite mer på Måndag
Nice Henrik .
Du skulle ha stannat så jag fick lyssna på ditt ljud...Det va väl dig jag mötte på bulten vid ca 12:00 ?
Det var du alltså? Misstänkte nästan det, men har du köpt ny hjälm?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|