Superduke-tråden

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Nu blev jag lite mer nyfiken på hur många pållar du fick på slangen..seså nu tell me :)
Vi får se till att träffas , jag vill lyssna på ditt insugningljud :D

Måste lägga in en bild på min Pärla i Action ...
Han tar fina Bilder "Gubblasse" :banana
Mvh

Kommer hålla siffrorna för mig själv. Du får provköra och gissa istället :hihi Blir så himla mycket snick-snack när det ska jämföras från bänk till bänk osv. Men postar kurvorna sen när jag fått dom på mailen!

Snygg bild också!
 

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Sthlm
Hoj
848
Kommer hålla siffrorna för mig själv. Du får provköra och gissa istället :hihi Blir så himla mycket snick-snack när det ska jämföras från bänk till bänk osv. Men postar kurvorna sen när jag fått dom på mailen!

Snygg bild också!

Gött, rejsa på rörken på måndag?

/A
 

hobbes

Snabbast på 2ans växel.
Gick med
10 Apr 2007
Ort
Sthlm
Hoj
848
Lätt, bara det inte ska regnar! Skulle behöva en sån körning, känner mig helt stel och fel när man kör nu. Kan man kalla det ringrostig? :hihi

Samma här, bara hunnit byta till sommarluft i däcken och kört 5 mil så det blir oskuld på måndag.
 

Temper

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Hemma
Hoj
Super Duke-06(såld), XJ-900-83, Super Duke R på ingående
Vad sitter det för fram drev på en 07:ans SD R???
 

b0bl00i

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Ja
Hoj
KTM Alpentwin
Godkväll mina herrar.

Insåg att greven har redan gått 690 mil.. :näsblod oops!
Kanske dags att beställa servicetid, nån som vet vad som ingår i servicen samt vad kalaset går på?

Go'kväll :fyllisar
 

Hunden

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Kawasaki Z800 -14
Hallå.
Tänkte att detta kanske var rätt ställe att ställa frågan på.
Hur mycket skulle vara rimligt att ge för en SD 06 som har gått ca 1000mil?
Priserna svänger rätt mycket när man kollar blocket.
 

AddeRS

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Honda SCV100 Lead-04, porsc....
Hallå.
Tänkte att detta kanske var rätt ställe att ställa frågan på.
Hur mycket skulle vara rimligt att ge för en SD 06 som har gått ca 1000mil?
Priserna svänger rätt mycket när man kollar blocket.

Det beror det ju på utrustningen, hur däcken ser ut mm.
Jag har precis köpt en 06:a (1100mil) uttagen 07 med garanti kvar och "Manges" råd stämmer ganska hyffsat.
 

ladde_79

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2007
Ort
halmstad
Hoj
Ktm 990 adventure , ktm 400
Godkväll mina herrar.

Insåg att greven har redan gått 690 mil.. :näsblod oops!
Kanske dags att beställa servicetid, nån som vet vad som ingår i servicen samt vad kalaset går på?

Go'kväll :fyllisar


Jag lämnade in min super duke på johans mc o det kostade 2400 för 750 mils service.

Sen byter de väl oljan o lite allmän översyn skulle jag tro:)
 

AddeRS

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Honda SCV100 Lead-04, porsc....
Jag lämnade in min super duke på johans mc o det kostade 2400 för 750 mils service.

Sen byter de väl oljan o lite allmän översyn skulle jag tro:)

Det tycker jag va dyrt eftersom det är "lilla" servicen men men det kanske blev gjort och bra gjort.

Skillnad mot Lelles där det i stort sett är omöjligt att få hjälp med servicen om man inte bokstavligt personligen på plats jagar dem med blåslampa.
De har verkligen NOLL servicekänsla man blir lovad ditten o datten och sen när de inte håller vad de lovat blir man lovad något nytt osv... och när man börjar ställa dem mot väggen så ser de sura ut och tycker man är en jobbig kund.

Så har det alltid varit på Lelles och kommer förmodligen alltid förbli det finns inte någon vilja att styra upp det hela: Undrar hur många meckar som börjat och slutat där sista åren. (den sista stod ut i hela 3 veckor)
Allt med KTM hänger på en "viss" person både sälja, mecka, ta hand om kunder mm det funkar inte att ha det så.

Ursäkta parantesen... jag gick igång när vi kom in på ämnet service.....
 

b0bl00i

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Ja
Hoj
KTM Alpentwin
Jag lämnade in min super duke på johans mc o det kostade 2400 för 750 mils service.

Sen byter de väl oljan o lite allmän översyn skulle jag tro:)

Åhå, perfekt, vätskebyte är aldrig fel. Hoppas dom tar en titt på drivpaket etc med.

Tackar
 

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Hämtade min nya hoj i torsdags och bokade genast 100 mila servicen till nästa vecka (dom var fullbokade innan). Men vad fasen hojen är så rolig så det ett antal mil i helgen så jag var tvungen att kontakta Johans MC i måndags för att se om dom kunde klämma in den tidigare. Och all eloge till killarna på Johans när dom klämde in den idag:tummenupp Super:tummenupp
Och tur var det för imorse när jag lämnade den så satt det en spik i bakdäcket:( Vad f-n 100 mil:mad:
Men jag är kanon nöjd med skiftet ifrån Z1000 till SD:banana Vilken rolig hoj. Och nu även med Acra:yoparty
 

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha mt-10Sp
Allt med KTM hänger på en "viss" person både sälja, mecka, ta hand om kunder mm det funkar inte att ha det så.
Jo , det är synd om Ragge han får nästan jobba ihjäl sig ..Det verkar vara så att Mr Lelles himself är boven till att det är som det är där ..


Men jag är kanon nöjd med skiftet ifrån Z1000 till SD Vilken rolig hoj. Och nu även med Acra

Kul att du blev så nöjd :)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top