Hej alla stolta supeduke ägare.
Nu är man själv ägare av en svart superduke08. Snuskigt rolig hoj måste jag säga!
Undrar om nån kan tipsa om vilka "måste göras grejer" på en helt orginal duke. Tänkte både effekt och styling mässigt. Inte så att den inte går bra redan nu, men det går ju alltid att klämma ut lite till...
Hej frände! Var det du som köpte den andre svarta SD'n som kom ifrån KTM?
Grattis till köpet!
Beställde du inte Acra samtidigt?
Som SD blåbär så har jag endast Acra Evo och så beställde jag en "tail tidy" ifrån Evotech i UK. Tog 3dagar. En enligt regplåtshållare av hög kvalité (aluminium).
Vi syns väl i Götet
41mil slingerväg idag. Sjukt va bra vägar vi hittat i Roslagen. Vägen från Gåsvik ut till Simpnäs bara måste upplevas på en SD, helt perfekt asfalt och det svänger hela tiden
Hur mkt har din pärla rullat nu Henrik ?
Snart uppe i 1300mil. Men efter dagens provkörning av en BMW K1200S blev jag lite sugen på en gubbhoj. Har inte råd med båda, men BMW'n var en helt annan typ av hoj.. Dock gillade jag den som tusan
Men en K1300S är inte fel. Men dyrt.
Hejsan
Tänkte kolla om det e någon som sitter på ett par db killers till acra titan Köper dom gärna
1300mil .. ja då är den inkörd ialf
BMW 1200 ..landsvägslok, hmmm .. Nej tack !
Har ett par som är sågade för bättre ljud...Dom är tystare på låga varv men låter en del på höga och effektförlusten är minimal...
Dock så har jag inte mätt db på dem så detta inlägget kanske va onödigt
Mvh
hur sagade du dem? Rakt av eller med flikar for att fa turbulens?
Så, nu har jag fått alla kurvorna på mailen
Skillnaden är med nya luftburken (båda kurvorna, även om man kände grym skillnad bara av att byta till den) och med TuneBoy. För att slippa massa diskussion om skillnader mellan olika bänkar, väderförhållanden, smord kedja osv osv osv har jag klippt bort alla siffror. Ni får gissa själva vilket sträck på hk-skalan den ligger vid nu. Är det nån som är skeptisk och har en dyno i rumpan är ni välkomna att prova! En sak är säker, den går som ett jefla as mot innan
kul att det blev sa bra. Lustigt att det ar sa stor skilnad mellan olika hojar, din ar storsta fore/efter skillnaden jag sett.
Lustigt att det ar sa stor skilnad mellan olika hojar
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |