Gasvillig, behöver du hjälp så kan vi träffas så kan jag fixa. Jobbar ju trots allt med elektronik. Kortegen var rolig sist
Inte rätt plats för en SD men ändå
Nu till en annan fråga
Köra på bahjulet
Vilket är receptet för att börja köra på bakhjulet för en som inte gjort det förut? Det är till en kompis som vill köra bakhjul med sin SD men han har inte internet
Jag har gasat upp den lite på ettan och känt på den men inget mer.
Vet att man ska koppla upp den på 2:an så den rycker upp och sen ska man gasa upp den till balanspunkten och köra och sen växla upp om man vill köra mer. Men det är teorin.
hur gör man i praktiken. Hur gör man lättast med minst risk. Gasa upp den på ettan är väl ganska riskabelt då det går relativt sakta och ryckigt.
Är väl lättast att börja på ettan. Vid vilket varvtal är det bäst att koppla upp den. Behöver man dra på gasen när man kopplar eller gör man det när man släppt kopplingen?
Hur håller man balansen bäst så att man inte gungar åt sidan. det är lätt att landa med styret ej helt rakt märkte jag. Det verkar inte vara helt bra...
Det bästa måste ju vara att fråga de som kör likadan hoj. Vilka växlar får ni upp era på och hur gör ni?
Fanns några bra klipp som länkades till youtube i nåt ämne härifrån. Det var en instruktör som lärde några grönjölingar på sporthoj hur man kör på bakhjulet på en bana. Såg profsigt ut. Ingen som vet vilket klipp jag menar och har en länk?