Dam-40!
Jo'rå'så'att'de
Jag vill härmed meddela att jag numera blivit så stor att jag åker i HERR-STÄLL.
Jo'rå'så'att'de
Jag vill härmed meddela att jag numera blivit så stor att jag åker i HERR-STÄLL.
Kemora eller Gotland ring? Vilket som jag vill åka storbana iaf 1sväng i år.
/A
Hej på er .
Det enklaste angående banåka måste väl ändå vara Gotland Ring ..Dropp in hela Jul/Aug och vid mellan 1400-1800 kostar det 600kr då kan man tom passa in så vi får fint väder
Bara en tanke
Visst , heldag kostar 900 och är från 10:00 har jag för mig , men det pallar man inte
Vad kostar båten?
Mc 130kr Ekonomiplats 230kr = 360kr enkel då jag åkte "Juli"..Priserna är olika beroende på säsong ..Tex Morgon/kväll och ej under sem är billgare ..
Tuvängen idag , det va kul som vanligt lägger in en lite kul bild ..
Mc 130kr Ekonomiplats 230kr = 360kr enkel då jag åkte "Juli"..Priserna är olika beroende på säsong ..Tex Morgon/kväll och ej under sem är billgare ..
Tuvängen idag , det va kul som vanligt lägger in en lite kul bild ..
Vad kostar båten? Törs man ha hojjen på dom där krockande färjorna? Vad skulle en skåpbil med 3 hojjar kosta?
Ja, jag skulle kunna googla själv med ids inte.
/A
@ hobbes/ Rörken aspiranter: jag var på tuvängen idag men precis som några andra.. lite för sen!!
Bevisligen duger det inte att komma i utsatt tid, man måste ju vara där med ordentlig marginal.
Nåja, jag är iaf sugen på att åka till Rörken imorgon och gör gärna sällskap med någon som varit där förut.
Men pengar e väll inge problem för er som kör SD?
Statoil Macken i Knivsta (avfarten innan Uppsala på E4an, vänster under bron och 200m så ser du Statoil) vid 07:45?
Jag är på om det inte regnar katter & hundar. Skickar pm med mitt mobilnr.
Skyll inte på min cykel när det är MIG det är fel på, kom precis hem från Doktor Ragnar och han gnällde redan på parkeringen om hur kass min hoj va, 1,1 i framdäcket kan ju förklara varför jag tyckte det känndes läskigt att gasa i onsdags.
850 mila servicen avklarad och nya vätskor och ett par timmars vård av Ragnar och hojjen känns som ny, vet inte vad han gjorde (blev utslängd under hemliga 10 -15min) men cykeln går som ett as.
/A
Cool bild Micke, orkar du upp till rörken kl 8a imorrn?
själv satt jag å sura uppe i depån å blev utan väst
Tyvär , jag orkar inte, tagit några kalla me och det är risk för regn ..
Ev på måndag om jag hinner .. ska till Doktori kl 14:00 med min förbaskade armbåge
Ja , fasen va mkt folk det va , blev förvånad .. vi fick dom sista och då va vi där vid ca 07:20 ..
Och jag som nästan försov mig glömde körkortet Men det va bara till att pröjsa en väst och brassa hem "5mil" och tebax glad i hågen med kk och han med 5 min marginal
Då kunde jag starta med uppvärmda däck , vad gör man inte
Hur kul som helst ialf, meer smak på banåka
Statoil Macken i Knivsta (avfarten innan Uppsala på E4an, vänster under bron och 200m så ser du Statoil) vid 07:45?
/A
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |