Grönt å vitt
Jag tycker den var Cool!
Grönt å vitt
Tja. Tänkte fixa till bakdelen på min superduke 990 nu i vinter. Tänkte bara höra med er som gjort det hur ni gjorde. Plasten sticker ju ut ganska långt o fult bakom hojen, kapade ni av den under bakljuset eller? att jag får bygga en ny skylthållare o så e inga problem. Jag kikade bara lite snabbt idag men det såg ut som att plasten som skylten o så sitter i är en stor del bara, bytte ni den mot en kortare eller kapade ni helt enkelt i plasten?
Du måste kapa i plasten.
Skruva av undre delen så ser du kanska snabbt vart du ska sätta sågen.
Finns rätt mycket bilder på det på superduke.net
Lycka till!
Jag tycker den var Cool!
Uääähh! Ser ut som en jevfla Bultaco från -81.
En KTM utan en gnutta orange är... liksom bara fel. (Nu får man bergis på skallen av Hund och alla andra svartåplatinasdägare.)
Även om du bergis får på skallen så betyder det ju inte att du har fel...
/A
Ligger nåt i det
Och när vi ändå är inne på estetiken skulle jag kunna byta världens roligaste hoj mot en ny SDR bara för att den är så sjuuuuukt snygg. Vita kåpor, orange ram/fjäder och allt annat... Weltmeisterklasse.
Well hello, Sitter å suger på karamellen att införskaffa en k3,k4 gsxr1000, SD eller zx10.
Min senaste maskin var en z1000 -08 som jag tog ut ny..den fann jag roligast efter att testat fz1-n och cb1000r "SD fanns inte tillgänglig för provkörning"
Nu undrar jag om någon här har någong erfarenhet av sd och gen 2 av z1000 och kan styra mig i skillnaderna mellan dessa.
Nåt som jag snappat upp och oroar mig är att Superduke ska vara orolig vid låga varv samt har en mer on-off karaktär på effekten. Sen att den drar mycket bränsle?
Nu vill jag veta vad som händer med SuperDuke R till 2010!!
Har pratat med Lelles,KTM Skandinavien,MC-Kompaniet å alla säger att det kommer bli ändringar men ingen säger vad!!!
Nån som vet nått inte jag vet å vill dela med sig ?
Nu vill jag veta vad som händer med SuperDuke R till 2010!!
Har pratat med Lelles,KTM Skandinavien,MC-Kompaniet å alla säger att det kommer bli ändringar men ingen säger vad!!!
Nån som vet nått inte jag vet å vill dela med sig ?
FINALY!
det alra tröttsammaste med en SD är när man inte kan köra längre och måste komma åt batteriet.... att rackarns meck för att komma åt skiten.
Nu hade ja funderat på det hela sommaren och gjorde slag i saken igår.
drog upp en jäkla kabel på högersidan istället och inköpte en likadan kontakt som det är till min CTEK laddare (9.50:- kostade den)
fäste ena änden i kabeln givetvis och fyllde den andra delen med smältlim för att få det vattentätt.
idiotlätt och så sjukt andvändbart..
2 anledningar till att ja inte använder den medföljande kabeln från CTEK.
- den är för kort, jag är lat!
- ja har lagt den på bästaste stället, så bra att ja inte kommer ihåg det..
Bild nedan på resultatet.
Bonusbild på sonen, 4 månader och har precis börjat krypa så smått och äta potatis, palsternacka, morot och katrinplommonpure
P.S KTM sjukt booring på mässan. inget kul kom dom med.. vem f*n vill se en 125:a concepthojj?
Vart köpte du kontakterna nånstans, vill fixa sån anordning på min oxå
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |