Jo, något borde vara skumt.
Jag har ju upplevt att något har kännts glappt fram på hojen. Misstänkte själv att det kanske var styrlagret. KTM-meken kollade på hojen och det var inget glappt i lagret, men kanske något litet glapp i framgaffeln. Borde dock inte vara någon fara, så länge jag inte kände otäckheter trodde de!
Nicke. Jag köpte ju din förra WP-dämpare, så den satt ju på hojen. Den var ju inte stenhårt åtdragen (12 klick bara), men detta hände trots detta. Skitkonstigt. Jag ska riva ner framgaffeln och kolla när jag blivit bättre.
Gick faktiskt upp till garaget och kollade till hojen förut och den har klarat skig sjukt bra (R&G crashpuckar är helt outstandning). Behöver dock byta: växelpedal, handtag, bromsvätskelock, kylarvinge, lyktkåpa och alla krachpuckar. Kanske även styret, men ska kolla på det senare.
På det stora hela så verkar alla dyra saker ha klarat sig typ helt utan märken.
Var själv hos läkare i dag och fick ta ta en tur till röntgen. Men allt verkar bra, förutom att jag typ ser ut som svenska flaggan...
Skulle dock tro att jag är hyggligt återställd framåt helgen, så jag hade troligtvis grym tur trots allt.
Hmm... Det är visst kvällskörning på torsdag igen...