Inte helt omöjligt, men jag måste avvakta lite! Ska det bli bra väder?
Skulle vara kul att åka några st..
Hejja, här skiner solen som aldrig förr, kvällstur?
/A
Inte helt omöjligt, men jag måste avvakta lite! Ska det bli bra väder?
Skulle vara kul att åka några st..
Hejja, här skiner solen som aldrig förr, kvällstur?
/A
Kom precis in här, var ute och brummade en timme i solen, blev kalasväder helt plötsligt!
Nice
Vad det 3an du brassa på slangen me ?
Fett ! koppla du upp han ?
Nädå, drog bara upp me gas denna gång. Antingen växlar ja från 1an å uppåt eller me bara gas på 2an eller 3an. Vill nästan komma på 4an me. Men det går ju så det räcker 3an ut
vid vilket varvtal får du upp den på 3:an?
min gasar jag upp på 2:an 50-60 till ca 130, men har inte lyckats på 3:an.
Hmm, bra fråga. Brukar dra upp den vid 70-100kmh på 3an om ja pumpar till men vette fan va den varvar då.
hastighet går bra me så man får ett litet hum...
Jag drar upp min på 3:an mellan ca 110 till 140-150 km/h. Drar man upp den i 150 , så får man nästan slänga i 4:an på uppvägen så inte övervarvningsskyddet slår i...
Slog ner på 5:an idag i ca 210 km/h , enl killen bakom.... Jisses vilket fint svart streck det blev i asfalten !
Jag drar upp min på 3:an mellan ca 110 till 140-150 km/h. Drar man upp den i 150 , så får man nästan slänga i 4:an på uppvägen så inte övervarvningsskyddet slår i...
Slog ner på 5:an idag i ca 210 km/h , enl killen bakom.... Jisses vilket fint svart streck det blev i asfalten !
Någon som vill köpa en Tuneboy?
Jag köpte en i förra veckan, men det finns ju inga tunes till 07an. Om man inte kör original förstås...
Till 05/06 finns det däremot en del olika tunes:
http://www.tuneboy.com.au/TuneDownloads/Tunes.html
För er som inte vet vad det är så är det som en Power Commander fast bättre. Ingen dosa man ska få plats med, utan man flashar om ECUn istället. Man gör det själv hemma, så man behöver inte ta sig till någon tuning-firma för att mappa om hojen.
Självklart så är den inte använd.
Jag har en PC-3 över om du är intresserad och inte orkar lära dig hur du skall använda din tuneboy. Jag har en tuneboy också så något byte är inte intressant.
/HW
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |