har inga till mina Akrapovic racing slipons fick inga till vet du några som passar? hara provat de där trattformade sakerna men de gör ingen skillnad
Finns i affären?
har inga till mina Akrapovic racing slipons fick inga till vet du några som passar? hara provat de där trattformade sakerna men de gör ingen skillnad
Tops + bromsvätska = succé!
Hej allihopa.
Har precis fixat min försäkring, och tänkte ge er lite tips om en sjukt billig försäkring.
KTM har ju en märkesförsäkring som e sjukt bra, men man e tvungen att teckna trafik i något annat försäkringsbolag. Detta kan bli dyrt för en trafikförsäkring är inte alltid så billig.
Teckna en halvförsäkring på bilsportmc, där ingår trafik och sedan där efter tecknar ni ktm:s märkesförsäkring.
ex: på mig 25år bilsportmc halvförsäkring ca3700kr
KTM hel ca2200kr täcker allt som händer med MIN hoj.
självrisk 2000ca på ktm.
och 1000kr på bilsportmc.
billigare försäkring kan man aldrig få.
Tjena, snart dax för banåkning... blev svartflaggad förra året på knutstorp fast jag har db-killers x2 i mina GPR slip-ons
Mesdrar ändå ut på rakan där mätgubben står. Tror att motohooligan burken bidrar. Hursomhelst så har jag satt på orginalsystemet i år för att inte riska ngt.
Nu till min fråga: Ngn som har en PC mapp för orginalsystem m hooligan burk alt "sportfilterl"?? eller är det riskfritt att fortsätta köra med min bänkmapp? vet att jag har + 25% på ngt ställe i mellanregistret jmf med 0-mappen.
Googlade, men hittade inget om denna märkesförsäkring..
Vad tror ni? risk att förstöra katten i orginalljuddämparen med motobox installerad och custommapp för GPR+motobox??
Den lär ju fortfarande få mer luft än m orginal luftburk/filter.
Har samma problem som dig. Har fåt tips om att inte köra med samma mapp, när jag har orginalsystem, som du säger så e det katten som tar skada.
Ta din dator och koppla in i din box och spara den gammla mappen, därefter sätter du noller i alla ruter som e orginal, och där efter tror jag inte att något ska ta skada, även om du har sportluftfilter mm.[/QUOT
Spana in TuneECU annars, finns en del kul saker att läsa på superduke.net
D
Har samma problem som dig. Har fåt tips om att inte köra med samma mapp, när jag har orginalsystem, som du säger så e det katten som tar skada.
Ta din dator och koppla in i din box och spara den gammla mappen, därefter sätter du noller i alla ruter som e orginal, och där efter tror jag inte att något ska ta skada, även om du har sportluftfilter mm.
Vad tror ni? risk att förstöra katten i orginalljuddämparen med motobox installerad och custommapp för GPR+motobox??
Den lär ju fortfarande få mer luft än m orginal luftburk/filter.
Vad gör det om du bränner katten igentligen. De mäter inte utsläpp på motorcycklar, så då är det väl ingen fara. Om nu inte jag fattat fel så är enda problemet att hojen går lite fett och det är väl ingen fara för motorn så länge det inte späder ut oljan.
Rätta mig gärna om jag har fel.
Har letat efter trim till superduke r 990, någon som vet om de finns?
Kör idag med helsystem på min hoj men vill ha lite mer
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |